Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Lureselgere."

Omtale om ice skrevet av Svein for 24.10.2020 12.53

ice har totalt 2625 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureselgere."
6 syns denne omtalen er nyttig

ICE har relativt god mobildekning/data til mitt forbruk til en relativ rimelig pris. men der slutter det positive. Jeg spurte Kundeservice/selger om jeg ville miste Trumf Bonus om jeg tok et prøve abonnement før jeg bestemte meg. Det skulle ikke ha noe å si, fikk jeg til svar. Når jeg da en måned senere tegner abonnement Via Trumf, får jeg beskjed at siden jeg allerede har et kundenummer, kan jeg ikke få Trumf Bonusen som da var på 610 kroner. Den samme beskjeden fikk jeg siden det var jeg som kunde som tegnet nytt abonnement på min kone. Altså svindlet for tilsammen 1220 Kroner av ICE. Dette er smålig lureri!

Svar fra ice
20.11.2020 14.26
Hei, Svein

Det er selvfølgelig beklagelig at du har fått feil informasjon fra selger, og at du føler deg lurt. :-(

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Bytt.no
"Lureselgere." skrev Svein om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Svein og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Robobin K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Data løgn"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har yng som da er 10gb. Men det som er e at 10gb ikke kan bli brukt på alle nettverk bare ice+ alt annet et ikke inkludert, så har bare 2 GB fri egentlig. For det kan brukes overalt. Blir å melde meg ut snart. Vært kunde lenge men dere har blitt elendige nå. Flink før, men ikke nå lengre.

Svar fra ice
20.11.2020 14.21
Hei, Robobin

Det stemmer at vårt tidligere iceUng 10 GB inkluderte kun 2 GB utenfor ice+ nettet, altså på Telia sitt nettverk. Dersom du ønsker, så kan du endre dette til vårt iceUng 8 GB, som nå inkluderer 8 GB både på vårt eget nett og på Telia sitt nett. :-) Du får også Data Frihet inkludert i de to første månedene med vårt iceUng 8 GB abonnement nå, https://www.ice.no/mobilabonnement/iceUng/

Mvh
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bad general terms"
3 syns denne omtalen er nyttig

When you want to transfer your ICE sim to another service provider, just be careful: Do it at the end of month. Because they will charge the whole month's fee even you do it at the first day of the month.

Svar fra ice
20.11.2020 14.18
Hey, Jackie

When you transfer your phone number from one operator to another, it is normal to be billed for the current month. This is also mentioned in our terms and conditions.

You are of course more than welcome back to us, should it be desired later. :-)

Regards
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"2 års bindingstid på abonnement som ikke kan brukes."
1 syns denne omtalen er nyttig

Var bedriftskunde på ice. Men måtte bryte kontrakten, da jeg ble forbindelse gikk ned overalt, altinn, Mva register, mailsystem, vipps, betalingsløsning, Fiken..m.m FIKK ikke utført mine firmaaktiviteter og så meg tvunget til å bryte. Bruddgrbyr 6000 for 2 nummer. ingen rettssikkerhet når du kjøper mobiltjenester hos Ice.

Svar fra ice
20.11.2020 14.14
Hei, Viggo

Det er selvfølgelig leit å høre at du hadde problemer med abonnementet ditt når du var kunde hos oss. :(

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forholdene har blitt mye dårligere"
7 syns denne omtalen er nyttig

Både mobilt bredbånd og mobilabonnement fungerte tilfredstillende tidligere,men har nå blitt ubrukelig. Tror ikke det er snø og trær som har grodd voldsomt på kort tid som har skylden.

Svar fra ice
23.10.2020 13.39
Hei, Gisle

Det er selvfølgelig ergerlig å høre at du har problemer med både Mobilt Bredbånd og mobiltelefoni fra oss.

Send oss gjerne en e-post, til bytt.no@ice.no, og fortell oss om saken din, så skal vi ta en kikk på dette, med deg.
Vi trenger også, at du har med navnet ditt, her fra bytt.no.

Mvh
Tina
ice.no
ice har totalt 2625 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR