Meny

ice omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
15
av 30 innen
mobilselskap
51%
anbefaler
ice

"Har byttet abonnement til Telenor, avtalebrudd 1833kr."

Omtale om ice skrevet av Lina for 04.10.2019 11.53

ice har totalt 2258 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har byttet abonnement til Telenor, avtalebrudd 1833kr."
3 syns denne omtalen er nyttig

Nå er ikke å bare bytte. Syns at det er forferdelig! Takk for meg og aldri igjen ICE. Har kjøpt abonnement til dattera, og nå må betale nesten 2000kr!!!

Svar fra ice
07.10.2019 08.40
Hei Lina,

Så leit å høre at du ønsker å bytte selskap. :-( Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytt.no
"Har byttet abonnement til Telenor, avtalebrudd 1833kr." skrev Lina om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Lina og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd!"

Alt fungerer som det skal. Jeg har kontaktet kundeservice tidligere, og alltid fått svar raskt med liten ventetid. (Komplett hadde laaang svartid). Jeg fikk også kjøpt en Huawei Mate 20 Pro til svært gunstig pris. Kort sagt, jeg er veldig fornøyd! Har ikke prøvd ICE i utlandet enda.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Terje H,

For en hyggelig tilbakemelding! :-D Det varmer mitt hjerte å høre slikt. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i en lang tid. :-)

Ha en fin dag videre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri med kvote på mobilt internett, SMS går ikke å sende"
1 syns denne omtalen er nyttig

For noen år siden lurte de meg ved å tappe kvoten av GB data. Tappingen foregikk 10-20 fortere enn selve den tilgjengelige (smale) båndbredden tillot. Supporten var arrogant og mente det hele var min feil, og at det var noen som tappet MEG, ikke dem, og det skulle skyldes andre som var koblet på min ruter. Det var ingen andre menesker mindre enn en mil unna, og det var ingen andre macadresser på ruter. Neste episode med ICE var nå da jeg hadde Komplett Mobil som ble lagt ned og kundene solgt til ICE. Da sluttet SMS å sende. Eksperter hos meg fikk det opp å gå ved å reinstallere, men bare noen dager, så var det slutt å sende SMS igjen. Tre ganger samme resultat. Det skyldes trolig inkompatibilitet med Huawei telefonen.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Pål,

Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til meg på bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Faktura problemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ringte inn til kundeservice for å utsette regning, fikk beskjed om at det skulle la seg gjøre. Måneden etter får jeg purring på regning jeg har spurt om utsettelse. Ringer inn fra fasttelefon og melder ifra, og får samme svar som sist. Kort oppsummert, det ender med inkasso og de sier de ikke har fått noe henvendelser.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Peter,

Dette hørtes veldig merkelig ut. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig oversikt over regninger"

Min samboer fikk regninger til sin mor i tillegg til sine egne. Ringte og ble forsikret at alt var betalt (telefon også satt på opptak) så kom innkassoen. Står ikke telefonnummer på inkassoregningen heller så det er vanskelig å vite om det et noen andre familiemedlemmer som vi har fått regningen til.

Svar fra ice
04.10.2019 14.39
Hei Frank,

Dette vil jeg gjerne sjekke opp for deg/dere. Send meg en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen. :-)

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
ice har totalt 2258 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR