ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha lest omtalene her, så må jeg jo si at jeg var en smule skeptisk. Men etter at sønnen har hatt ice i noen måneder så kunne jeg jo alltids prøve jeg også, når jeg likevel måtte bytte telefon. Handlet telefon på Elkjøp, alt ble ordnet i butikken. Etter to dager skulle det nye simkortet inn, og alt fungerte slik et operatørbytte skal funke. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger, og de har attpåtil vært til hjelp. Gruer meg jo til jeg skal til utlandet, basert på uttalelsene her, men skal prøve å gjøre noen undersøkelser før jeg drar. Hvis jeg opplever at det bare blir kluss da, så vil nok jeg også vurdere å bytte tilbake.
Hei Kolbjørn, Det varmer mitt hjerte med slike tilbakemeldinger - tusen takk! Jeg krysser alle fingre og tær for at det vil fungere problemfritt for deg i utlandet. Jeg har i hvert fall ikke hatt noen problemer når jeg har reist utenlands. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg liker godt abonnementet men når jeg prøvde å aktivere ice+ hjalp det ikke i det hele tatt. Veldig misfornøyd med måten de sier at 89% har ice+ når jeg ikke får det inn noen steder i hele Bergen by. Hvordan er det mulig å dekke for 9/10 personer hvis ingen i Bergen har det engang?
Hei Jørgen, Vi skal ha meget god ice+ dekning i storbyene, så det skal jeg få undersøkt nærmere for deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
dårlig, kundeservice elendig. Faktura stort sett høyere enn forventet. Dårlig dekning
Dårlig dekning og skikkelig dårlig kundeservice når man bruker punch meldinger ifht til jobb, å man ikke mottar disse, får jeg ikke jobbet. Helt Helt elendig!!! Styr unna, har hatt Telia i 10 år å det har aldri vært noe problem så går tilbake til Telia med engang!
Hei Linda, Dette må vi få sjekket opp i. Slik skal det naturligvis ikke være. :-( Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Vi er ice-kunder som ble "tvangsflytte" fra Komplett. På reise i USA i sommer, og Japan i høst var det så godt som umulig å få mobildekning. Etter kontakt med ice fikk vi en liste med forslag til hva vi kunne gjøre, bla. endre innstillinger på telefonen, ta ut SIM-kort mm. Det toppet seg da vi ble bedt om å lage en oversikt over når og hvor vi var, om vi fikk dekning eller ikke, og notere hvilket nett vi var koplet til når vi event. hadde dekning. Disse opplysningene ble vi bedt om å sende til teknisk avdeling hos ice. Dette gjorde vi selvfølgelig ikke. Vi reiser ikke på ferie for å teste ut ice sin dekning. Kanskje en ide at de heller tar seg en tur selv. Det ble nesten komisk da vi, under oppholdet i Japan, fikk en e-post der vi ble bedt om oppgi et kontakt-telefonnr. Vi har reist mye, og hatt ulike mobilabonnement, men aldri opplevd noe lignende. Vi har alltid blitt koplet til et lokalt nett, uten å måtte endre innstillinger på telefonene. Å tilby abonnement med så dårlig kvalitet er fullstendig useriøst. Vårt råd er å SKYGGE UNNA ice !!
Hei Odd, Det er veldig leit å høre at dere opplevde problemer med abonnementene deres i USA og Japan. :-( Slik skal det naturligvis ikke være. Bakgrunnen for at teknisk avdeling ba dere om å notere ned adresse der problemene oppsto, og hvilket nett dere var tilkoblet, var for å gjøre det lettere å identifisere problemet. Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er helt optimalt når man er på en reise, og skal kose seg, så dette beklager jeg på det sterkeste. :-( Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester i utlandet, og jeg krysser fingrene for at dette ikke vil gjenta seg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever ofte at jeg ikke har dekning, og jeg bor sentralt i Bergen.. Gps ser ut til å fungere dårligere også.
Hei Morten, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Tok kontakt med ice men de kunne ikke gjøre noe. Man betaler for noe en ikke har bruk for.