Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Har du dårlig dekning bytt telefon 🤣"

Omtale om ice skrevet av Patryk K for 06.08.2020 14.17

ice har totalt 2629 omtaler pÄ Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med ice?
Patryk K
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Har du dårlig dekning bytt telefon 🤣"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har Ice nå i flere dager. Med tanke på at jeg kjører veldig mye så kan jeg se om det alle klager på stemmer. Nemlig på min telefon xz3 har jeg dekning hele tiden. I forhold til MyCall så er dekningen like bra eller bedre. Ellers løsningen 399 kr (30 år +) er noe ingen andre leverandører klarer å slå 😁 Derfor er jeg i Ice siden jeg vil ha data friheten â˜ș Akurat nå anbefaler jeg ice på det sterkeste.

Svar fra ice
11.08.2020 08.46
Hei, Patryk :-)

Tusen takk, for en hyggelig tilbakemelding, det var hyggelig lesning, å se at du er så fornøyd med våre tjenester. :-)

Jeg håper at vi klarer å opprettholde dette gode inntrykket du har av oss, i lang tid fremover, med god dekning, god pris, god kundeservice, og et ryddig kundeforhold. :-)

Jeg ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre. :-)

Mvh
Ruben
ice.no
Bytt.no
"Har du dårlig dekning bytt telefon 🤣" skrev Patryk K om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
GjÞr som Patryk K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du ogsÄ og del dine erfaringer!

Ingen registrering nĂždvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Styr unna, ICE er en kostnadsfelle"
5 syns denne omtalen er nyttig

Som andre har sagt; jeg har IceUng 10GB, med 2GB på Telia sitt nett. Ice+-nettet er så dårlig at det hele tiden bytter til Telia sitt nett, hvor man bare har 2GB. Altså må man belage seg på å bytte annenhvert minutt i innstillinger, betale hundrevis av kroner ekstra i nettpakker på Telia sitt nett, eller bytte leverandør. De er ikke særlig imøtekommende i kundeservice-avdelingen heller, så bare styr unna. Betal heller for noen som tilbyr Telia eller Telenor-nett.

Svar fra ice
11.08.2020 08.46
Hei, Teddy!

Jeg synes det er leit å høre, at du ikke opplever kundeservicen vår, som særlig imøtekommende. :-(

I stort sett alle henvendelser, så etterstreber vi å være hyggelige, imøtekommende, rettferdige, og ikke minst å søke minnelige løsninger for alle parter. :-)

Nå ser jeg at du har ført inn at du har byttet leverandør, men vi har andre abonnement, som har all datamengde tilgjengelig i begge nettverkene, fremfor 2GB i Telia sitt nett og resten i ice+, som iceUng 10GB har. :-)

Vi tilbyr 8GB til 299,- kroner per måned, og 12GB til 349,- kroner per måned, som har sine fulle datamengder tilgjengelig i begge nettverkene. Et av disse hadde kanskje passet bedre for deg, og ditt forbruk. :-)

Du er hjertelig velkommen tilbake til oss, med et av disse andre abonnementene, og inntil da så får du ha en fortsatt fin dag videre!

Mvh
Ruben
ice.no
Nathaniel
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Ice+ 10/10 vanli ice 1/10"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ett abonenement med 10gb data. Her har jeg 2gb med ice + som fungerer utmerket og flott, men med en gang jeg går tom for det såkalte «ice+» mister jeg så og si hele nettverket. Da har jeg ikke mulighed til å laste opp snapper, poste noe på instagram/facebook og sliter med å sende imessages

Svar fra ice
11.08.2020 08.45
Hei, Nathaniel :-)

Så leit å lese, at du ikke er fornøyd med oss. :-(

Jeg tror du mener at du har 2GB data utenfor ice+ nettverket, og resten tilgjengelig kun i ice+ nettverket.

Min umiddelbare tanke, er at kanskje dette abonnementet ikke er det rette for deg? Vi tilbyr 8GB til 299,- kroner per måned, og 12GB til 349,- kroner per måned, som har all datamengde tilgjengelig i både ice, og ice+ nettverket. :-)

Vi hjelper deg gjerne med å bytte! Send oss gjerne en melding i chatten vår, som du kan finne her: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/, hvis du vil prøve, et av disse. :-)

Ha en fortsatt fin dag videre!

Mvh
Ruben
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Elendig nettdekning her på fjellet."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen eller dårlig tilgang til nettbank, NRK, Norsk tipping mm. Dekningskart påstår god dekning. Ruteren viser bare en til to gule streker med ekstern antenne. Kan med fordel forsterke signalene noe fra senderen. Denne omtalen gjelder kun på min hytte, ellers er jeg fornøyd med Ice.

Svar fra ice
11.08.2020 08.45
Hei, Stegan :-)

Så leit å høre, at nettet vårt virker så dårlig på hytta di. :-(

Gule signaler, viser at den er på 450 Mhz frekvensen vår, som er vår lengstrekkende frekvens, så dessverre virker det ikke som om vi leverer så bra dekning, akkurat det hytta di står, spesielt ikke når du allerede har antenne. :-( Det vi eventuelt kan prøve, er en annen frekvens, for å se om det hjelper. :-)

Vi hjelper deg gjerne med å bytte frekvens, hvis du kontakter oss, på epost bytt.no@ice.no. :-) Henvendelsen må inneholde:
-Ditt fulle navn
-Telefonnummer
-Navn på bytt.no
-Hva henvendelsen gjelder

Jeg er glad for å høre, at du ellers er fornøyd med oss, og ønsker deg og fine en fortsatt fin dag videre. :-)

Mvh
Ruben
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"verdens tregeste nettverk👎"
4 syns denne omtalen er nyttig

har snakket med kundeservice flere ganger, virker ikke som de ønsker å hjelpe meg å utbedre nettverket slik at det blir bedre. Har hastigheter mellom 4-8 mps på det meste. Betaler 799kr i mnd for ett 300mb abonnement, dette er alt for dårlig.

Svar fra ice
11.08.2020 08.44
Hei, Pål :-)

Så leit å høre, at du opplever at vi ikke vil hjelpe deg. :-(

Vi ønsker selvfølgelig at alle våre kunder føler at de får hjelp, når de kontakter oss. Hvis du ikke har opplevd det sånn, i kontakt med oss, så må jeg bare beklage for det. :-(

Hastigheter på Mobilt Bredbånd, avhenger av flere faktorer. Eksempler påkan være avstand til sender, trafikk på senderen, routerens plassering i boligen, lokal topografi, og været. 4-8 Mbps regnes av oss, som innenfor normalen, og skal holde lenge til streaming av film i HD kvalitet, for eksempel.

Nå vet jeg ikke hvordan signalene er hos deg, eller om senderen er overbelastet, men hvis du har snakket med oss flere ganger, så er jeg sikker på at dette har blitt sjekket. Hva med en ekstern antenne, har vi tilbudt deg en sånn? Kanskje det kan hjelpe. :-) Ekstern antenne, kan bestilles av kundeservice, hvis du kontakter oss, på epost bytt.no@ice.no. :-) Husk at mail til oss, må inneholde:
-fullt navn
-telefonnummer
-navn på bytt.no

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh. Ruben
ice har totalt 2629 omtaler pÄ Bytt.no
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR