Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Nå blir det for dyrt igjen, da bytter jeg våre anbonnent

Omtale av  Frida

Innen 1. april byttet jeg våre abonnement, trist at dere blir dyrere, det er flere som er billigere enn dere også idag.

Svar fra ice
09.03.2020 12:11

Hei Frida, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig god kundeservice på chat

Omtale av  Torbjørn

Har tatt kontakt med ice på telefon og chat mange ganger ila de siste 7 årene, da jeg har vært kunde av og på, på både mobil og mobilt bredbånd. Har aldri hatt noe problem med å avslutte abonnement, oppgradere, nedgradere båndbredde, bestille sim kort, etc. Kanskje jeg bare er heldig, men de er utrolig raske til å svare på chat. Disse folka kan kunde support etter min mening!

Svar fra ice
09.03.2020 12:11

Hei Torbjørn, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Dårligste kundeservicen jeg har opplevd

Omtale av  Marita

Søsteren min ble nektet iPhone som vi hadde betalt for og bestilt. Vi forsto ikke hvor telefonen ble av, og da vi tok kontakt med Ice fikk vi beskjed om at hun ikke kunne få telefonen fordi vi hadde registrert abbonomentet på vår mor. Vi trodde det var nødvendig siden hun er under 18 år, og hadde forventet å få beskjed dersom bestillingen ikke gikk igjennom. Veldig merkelig at de trekker penger fra kontoen for en ugyldig bestilling også.😤

Svar fra ice
09.03.2020 12:10

Hei Marita, Tusen takk for din henvendelse! Nå kjenner ikke jeg til saken, men dette høres utrolig merkelig ut. :-O Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer, slik at jeg får undersøkt saken, nærmere. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Enkelt og greit

Omtale av  J

Enkel og greit abonnement, oversiktlig app. Mangler litt dekning ifht. Tidligere abonnement med Telenor nett på hytta spesielt. Blir dyrere nå så er ikke blant de rimeligste lengre. Vurdere å bytte til f.eks. Hudya.

Svar fra ice
09.03.2020 12:10

Hei J, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

God service, god dekning, laveste pris.

Omtale av  Filip O

Har ingenting negativt å si. Alltid en strålende kundeservice, og alltid god dekning på fast land som på havet.

Svar fra ice
09.03.2020 12:10

Hei Filip O, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Misfornøyd

Dårlig dekning, og faller ut. Elendig kundeservice, 6 mnd etter vi sa det opp fikk vi en inkasso, enda dem sa alt var betalt når vi sa det opp. Kundeservicen bare sier at det er sent varsel, men det er til nr vi sa opp hos dem.

Svar fra ice
09.03.2020 12:09

Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke var fornøyd med både tjeneste og servicen vi ga. :-( Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Ikke fornøyd

Omtale av  Ingrid

Kan ikke ringe og skrive sms samtidig, som er det største problemet. (hvis du skal sende mld om at du er på tlf, ringer snart tilbake) Startvansker med nettet i over en uke som de ikke så noe til selv, og ikke dekning overalt. Ekstrem tabbe å la elkjøp-fyren overtale meg til overpriset 12 mnd bindingstid som jeg teller ned til at tar slutt. Jeg trodde ikke det var risiko å bytte fra chess/telia, men der tok jeg feil.

Svar fra ice
09.03.2020 12:09

Hei Ingrid, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har opplevd diverse problemer hos oss. :-( Jeg ønsker å ta en videre titt på saken din! Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR