Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Intet positivt resultat

Omtale av  Olejohny

Dårlig kompetanse på mitt spørsmål 🙋 forsøkt mange ganger, men ingen ting hjelper. Må skifte nett leverandører til uken tror jeg, men vil gjerne vente så lenge som mulig å verksette.

Svar fra ice
03.04.2019 11:31

Hei Olejohny, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sier de sender mail om inkasso, men gjor ikke det

Omtale av  Nathalie

De sendte i begynnelsen ut regningen på sms og email så jeg skiftet ikke postadresse i den tro at de skulle fortsette å sende regningen på sms eller email jeg fikk en regning på 102 som jeg trodde jeg hadde betalt for jeg for ingen påminnelse om forfall på hverken email eller SMS da kommer det regning pa 450 kroner plutselig på SMS og de har lagt pa 350 kroner i inkasso gebyr de påstår at de har sent varsel på email noe de ikke har gjort fordi jeg har sjekket hele innboksen å spam, de har heller ikke sent noe regning på sms, de nekter a ta vekk gebyret som er 350 kroner på en 102 kroners regning. Jeg kommer til å avslutte abonnementet pga at de påstår de har sent e-mail men de har ikke det. Jeg hadde jo selvfølgelig skiftet post adresse hvis jeg hadde vist at de ikke sender varsel om inkasso på email men i posten. Syns også det er dårlig kundeservice når de nekter å ta av gebyret når jeg forklarer at jeg forventet å få alt på sms og de forteller selv at SMS ikke alltid fungerer hos de og attpaatil påstår at de har sendt en email om det da jeg spurte de om de kunne sende regningen på epost sender de i tillegg feil regning, ikke den jeg spurte om. Utrolig at de vil miste en kunde fordi de nekter å ta bort et gebyr på 350 kroner. Mobilnettet sluttet å fungere også i 3 uker noe jeg ikke gadd å klage på.

Elendig

Omtale av  Bjørn

Ifølge ice, så har min 79 årige far lastet opp 5.5 giga om dagen i 7 dager på rad. Dette skjer merkelig nok i fra den første i måneden. Dette har skjedd flere ganger. Ice nekter for at dette er feil. Selv om jeg kan bevise at det er en feil på ruteren. Når ingenting annet enn routeren er på så fortsetter den å laste opp og ned data. Den lever sitt eget liv. Da jeg prøver å få hjelp hos kundeservice, så tror de tydelig vis at jeg er en idiot som ikke skjønner noen ting. De nekter for at feilen ligger hos deres utstyr og sier bare at han må kjøpe mer data. Hvis ikke 15 giga er nok til å lese nettaviser i en uke så begynner det å bli alvorlig dyrt..

Svar fra ice
03.04.2019 11:30

Hei Bjørn, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Kjempefornøyd

Omtale av  Lars M. S

Har to mobil abonnement og et mobil bredbånd. Kjempefornøyd.

Ikke kjøp

Omtale av  Rune

Dette produktet må ingen kjøpe. Overbelastet sender, umulig å åpne alle sider på nett. Kundeservice sier overbelastet sender er mitt problem. Jeg sitter bare med eit stk modem som ikke virker å en faktura hver måned på noe som ikke kan brukes. Ligg langt unna ice.

Svar fra ice
03.04.2019 11:30

Hei Rune, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lokketilbud med liten skrift

Omtale av  Rune

Deres "Bli kjent" kampanje gjelder ikke tidligere kunder, men det opplyser de ikke om på sine nettsider. Dette er trolig i strid med markedsføringsloven.

Svar fra ice
03.04.2019 11:29

Hei Rune, Det stemmer, det gjelder kun nye kunder. Vi beklager at vi ikke kan tilby deg Bli kjent dersom du har vært kunde tidligere. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no

Katastrofe behandling

Omtale av  Alex

Fikk plutselig beskjed telefonen var stengt. Fikk lånt en telefon å ringte kundeservice. Dette var fredag morgen. Jeg informerte at alt var på avtaletrekk, men at banken ikke hadde startet trekket, men de kunne sendt en melding eller Mail på å gjort meg oppmerksom på at de ville stenge. Jeg betalte umiddelbart, sendte skjermbilde av nettbanken. Deretter åpnet de telefonen, men stengte den lørdag, akkurat når kundeservice avsluttet for helga. Jeg var helt avhengig av telefonen, og endte opp med å kjøpe et nytt abonnement hos en annen kunde for å ha telefon. Fly forbanna, og etter betalt regning, sendt skjermbilde. Det verste er at jeg spurte dem Fredag, er det noen andre regninger som ikke har gått igjennom, så send det på melding så skal jeg betale alt umiddelbart. Nei det gikk ikke. Hele familien meldte seg ut av ice etter den helga. Aldri mer et selskap som lyver deg oppi ansiktet. Anbefaler alle å gå for noe annet

Svar fra ice
03.04.2019 11:28

Hei Alex, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR