ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke fornøyd med Ice's kundebehandling!!! Dem påstår at dem ikke har fått skriftlig melding noe som jeg kan bevise. Dem legger uansett skylden på meg! Dette er alt for dårlig Ice!!! Har/har hatt Telenor, NetCom/Telia, Tele2, Chess +++... Har aldri opplevd lignende før. Alle andre er interessert i at kunden er fornøyd! Det hele står i en regning i underkant av 150,- Ingen økonomiske problemer å betale den, men rett skal være rett!
Hei Jan R, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send meg en e-post med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Jeg ble oppringt av en sykt uforskammet selger som ikke tok nei for et nei. Han ga seg ikke og hver gang jeg sa nei, sa han bare at han ikke skjønte hvorfor jeg ikke bare byttet. Han sa bare han kunne gjøre alt uten å gi meg noe informasjon som jeg ba om at skulle bli sendt på mail. Det skjedde ikke og jeg fikk kun enda en samtale der han nektet å ta et nei for et nei. Han godtok heller ikke at jeg sa jeg var på jobb og kunne ikke snakke. Dette endte med at jeg sa nei og at jeg ikke kom til å bytte, etter ti andre forsøk, og fikk "da skjønner jeg ikke hvorfor du snakker med meg i det hele tatt, hadet!" tilbake. Her hadde jeg vært tålmodig og sagt flere ganger at jeg ikke var interessert uten at han ga seg.
Hei, Dette hørtes ikke helt bra ut. :-( Våre selgere skal naturligvis ikke oppføre seg på denne måten. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret ditt og en kort beskrivelse av situasjonen du opplevde, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Byttet til ICE. stor feiltagelse. Når vi fikk sim kort - to av de(jeg og min samboer) så fungerte ingen av de. Tidligere leverandør var kansellert og vi stod uten telefon. De sier vi må selv gå å kjøpe nye sim kort. Det måtte vi dagen etter. De er så "snille" de tilbakebetaler hva vi betalte for nye sim, men skulle likevel fakturere oss for dagen vi ikke hadde fungerende telefon. I tillegg informerer de meg om at jeg ikke kan få til-sendt logg av chat på e-post. Det er jo bare tull, for dagen etter kunne jeg nemlig få det. Jeg skal igjen bytte selskap. Angrer sårt på byttet. De nekter også å gi en kompensasjon fordi de mener det ikke er grunnlag for det.
Hei Trh, Dette hørtes ikke helt ut som en optimal start på kundeforholdet deres, nei! :-( Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret/-numrene det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Stadig brudd og uten dekning. Har brukt Telenor kontantkort og det har ikke ice kompensert meg for.
Ice er skuffende, dårlig dekning og dårlig service. Anbefaler alle andre mobilabonnement leverandører enn ice.
Hei Gunde T, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Er så dårlig dekning at vi må gå ut av huset for å bruke nett og kunne ringe uten brudd i samtaler.
Jeg har bare god ord å gi ICE abonnement. Har hatt både bredbånd og mobilabonnement. Strålende fornøyd og hyggelig kundeservice. Kjempe bra dekning og jeg kan alltid stole på at jeg har dekning. Har ikke bredbånd nå, grunnet internett inkl. i husleien min. Har ice mobil og kommer til å ha det så lenge ICE eksisterer.
Hei Gerd, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding - det varmer mitt hjerte! Jeg håper vi greier å beholde deg som kunde i en lang tid fremover. :-D Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no