ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservicen jeg fikk i dag er noe mange bedrifter kan lære av. Hyggelig, blid og med kunnskapen man forventer når man lurer på noe.
Hei Tron-Arvid, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk plutselig en ny uforklarlig regning, i tillegg til den vanlige regningen. Fikk ingen info om denne. Transaksjonen ble automatisk stoppet fordi det overskred et satt maksimumbeløp. Fant derfor ikke ut av det før jeg fikk inkassovarsel i posten.
Hei Kristoffer, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ble kontaktet av en av Ice sine selgere som skulle selge inn bredbånd til bedriften min. Ble med på å prøve en trådløs ruter. Denne skulle jeg kunne ha med meg både i bilen, bruke hjemme eller på hytten. Det tok litt tid før jeg hadde behov for å prøve den, men når jeg gjorde det så viser det seg at den ikke engang fungerer i det området Ice ringer å selger til. Den funket ikke hjemme i huset og ikke bor jeg langt utpå landet heller. Prøvemåneden var over før jeg fikk testet dette, men jeg hadde ALDRI trodd at det ikke skulle fungere i et område Ice selv ringer til for å selge bredbånd. Kontaktet Ice og de var egentlig ikke behjelpelig med noe som helst, ikke kunne de avslutte abonommentet før bindingen var over(et års binding) uten ekstra kostnader. Ikke kunne de gi refusjon og ingen i Ice kunne gi et svar på hvorfor de ringer til områder hvor de ikke kan tilby dekning. Faktisk så var nærmeste post for dekning ca en time unna hit hvor de ringte, og der er det heller ikke god dekning. Har hatt et positivt syn på Ice frem til nå, men kommer ikke til å anbefale eller benytte de igjen. Verken på privat eller på bedrift.
Hei Thomas, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk fort svar på det jeg lurte på. Så takk ice.net.
En utmerket kundeservice som bistår og hjelper når en lurer eller har utfordringer med abonnement. Tommel opp!
Hei Trine K, Tusen takk for en hyggelig omtale, Trine! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en super flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ser ut til at fakturaene deres havner i søppelboksen. Vanligvis vil selskapet sende en SMS med fatkutragrunnlag og kid. Det gjør ikke ICE de sender den bare til inkasso. Da jeg selv fikk tak i Visma og betalte har det hittil gått 2 dager og nå er det helga. Ingen utgåendetelefoner. Selgeren som solgte meg pakka (3 abb) var hyggelig og forekommende. Hos Ice er det lite service og mye ansvarsfraskrivelse. Var dum nok til å bindingstid (2 år) og ublue avbrytningsgebyr. Synes dette er noe dritt. Hold dere unna. Reidar K
Hei Reidar K, Dette hørtes ikke bra ut. Vi sender ut SMS med betalings påminnelse dersom fakturaen har forfalt. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Etterfakturering og overfakturering i lange bane.. Lenge etter avslutta abonnement fortsette dei å sende gebyr og purringer på noko eg ikkje skal betale. Samtidig nekta dei å slette faktura.
Hei V21, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å neste opp i denne saken. For å gjøre det må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: -Fult navn -Telefonnummer -Hva du kaller deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no