ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter i Japan nå uten nettdekning. Ringt kundeservice for 7 gang idag da jeg blir lovet at den neste personen skal kunne løse problemet. Mine medreisende med andre selskaper får nettdekning uten problem og dette skjer helt automatisk. Elendig kundeservice! Styr unna!
Hei Christina, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]@ så skal vi undersøke dette videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg har bare positive opplevelser med Ice! Barna mine har hatt Ice i flere år, og nå har jeg kjøpt mobilt bredbånd. Aldri har jeg opplevd makan til service på kundebehandlerne deres, de har hjulpet meg gang på gang hvis det har vært noe krøll, og alltid har ting ordnet seg! Tipp topp tommel opp for Ice 😍😍👌🙈
Hei Lena E, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd!👌🙈 Ha en flott dag videre!! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har ofte lite eller ingen signal, i tillegg masse problemer rett etter overgang fra onecall, reiste utenlands og brukte mye tid på og komme meg på nett, det løste seg til slutt.
Hei Ola, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at det løste seg. :) Dersom du fortsatt sliter med dekningen så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke det nærmere. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Man må jo gi "cred where cred is due", og Ice overleverer på pris. Veldig fornøyd med det. Likevel etter å ha vært på nettsiden for så å kjøpe telefon hvor delbetaling var lovet, fikk jeg melding om at dette ikke var gyldig på valgte telefon (til tross for at nettsidens forside averterte med det). Jeg kontaktet support(som skulle være åpen da klokken var 17:30 med en estimert responstid på en time), og jeg hørte fra dem dagen etterpå. Jeg responderte umiddelbart da meldingen tikket inn, men måtte igjen vente sju timer før jeg fikk svar igjen. Det er vel regelrett flaut. Jeg fikk ikke svar på spørsmålet jeg stilte heller, som var hele poenget med samtalen (hvorfor ikke delbetaling var tilgjengelig for valgte vare).
Hei Christopher, Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Omtrent umulig å få sendt en helt vanlig SMS. Må prøve på nytt flere ganger. Utrolig irriterende.
Flott kundeservice, dekning og pris ! Ri Get for å bytte til ett annet abonemang , noe som ble ordnet med det samme! Fantastisk hjelpsomme og hyggelige på kundeservice 😊👍
Hei Knud E. Ø Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at problemet løste seg. 😊👍 Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Maksimalt imøtekommende og behjelpelig. Veldig hyggelig kommunikasjon