ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kontakter kundeservice ang manglende fakturaer, de blir ikke levert til min mailadresse. Så all faktura fra dem har kommet som purringere via Digipost. Trodde det var ordnet men så kommer ny purring, jeg kontakter da igjen kundeservice og får bare tilbake at de ikke har fått retur mail på at jeg ikke mottar fra deres maskiner og sender meg fakturaen med purregebyret på. Det var bare toppen for meg! Jeg har alt informert dem, da skal ikke jeg igjen betale purregebyret. Når nettet deres er så ustabilt i tillegg så blir det bare for mye negativt. Bytter leverandør! Unngå!
Hei Inger, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Litt knotete å sette opp MMS/Internetttilgang, ellers er det ingenting å klage på. God dekning, og ikke noe tull. Kanskje det billigste, men fremdeles seriøse selskapet der ute. Mobilt bredbånd kan til tider være litt ustabilt, antar dette er pga. belastning på basestasjoner etc.
Hei Gard B. Ø Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg ble kredittvurdert av Experian for delebetaling av mobil, den ses ut helt normalt, ikke noe dårlig. Jeg tok kontakt med Experian som selv sa "er dette ang. Ice?" ses ut at de er vel kjent med dem! Tok videre kontakt med Ice som kan ikke foreklarer om kjetterier som de benytter for å avgjøre godkjenning av delebetaling uten rente. Dette er en sak og løy fra Ice: de tilbyr ikke delbetaling egentlig til kundene sine. Veldig dårlig.
Hei Siavauch S, Beklager, men jeg har problemer med å skjønne hva du trenger hjelp med. Ta kontakt med oss på e-post "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig fornøyd med Ice :) Lav pris og bra kundeservice. Ingen plagsomme oppringere. Vi får til og med gratis nett og andre goder i ny og ned. Alltid dekning, og dersom det ikke er dekning så skal du ikke ha det. Ingen ekstra kostnad med nettbruk i utlandet! Helt fantastisk! Takk!
Hei Benjamin, Tusen takk for en veldig hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en super dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk råd fra ice å bytte abonnement fra bedrift til person og fikk bruddgebyr på ca 3500 uten at jeg ble informert om det. Anbefalingen var også å tegne bedriftsavtale, siden den skulle være gunstigere, men det er bare tull. Nå betaler jeg mer enn jeg betalte før. Så hva er poenget?
Hei Liuda, Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til [email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Elendig dekning til og med i storbyene, spesielt i Tromsø.
Bare masse kaos og rot!! Både når det gjelder bredbånd og mobil. Sender fakturaer på et bredbånd som jeg skulle få prøve gratis i en mnd. Hadde et hel#%te med å få de til å forstå at jeg ikke skulle ha det.- De fortsetter å sende ut regninger som går til inkasso slik at jeg måtte betale nesten 2000kr for det som skulle være en gratis prøve mnd. Etter mye om og men får jeg tilbake nesten alt. Så er det det samme med mobil. Der har de ikke fått med seg at jeg har sagt opp å sender meg regninger som går til inkasso og det bare påløper og påløper. Ingen vil ta ansvar og de nekter å slette regningene for at abb. som ikke har vært i bruk. Så det jeg lurer på er, går det så dårlig for Ice at de må ta betalt for tjenester som ikke blir brukt også. Og hvor er kundebehandlingen og servicen oppi dette selskapet?? Talkmore på sin side beklaget feilen og gav meg 2 mnd gratis bruk. Ice nekter å slette noe. Ville vært mye bedre for selskapets rennomè å bare slette saken og slippe masse dårlig reklame. For hvem kan være enig i at det er rettferdig for å betale for noe som aldri har vært brukt og det har skjedd en kommunikasjonsfeil? Jeg har slitt med dette nå i flere mnd. og jeg har i tillegg angst, spesielt for telefoner. Så dette har resultert i at jeg har blitt enda sykere. Så takk Ice. Håper virkelig dere kan være litt medmenneskelige å innse at her har det skjedd en miss. Det er ikke slik at jeg prøver å snike meg unna. Hadde jeg visst det var jeg som hadde gjort en feil hadde jeg stått for den.
Hei Katrine, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no