Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ice fungerer svært godt i Spania ( Alicante )

Omtale av  Toralf

Har tidligere skrevet ang. Super dekning i Agder. Denne gangen har jeg hatt en tur til Spania, her også har jeg bare gode erfaringer med Ice. Gode speed tester på data også.

Svar fra ice
30.07.2022 14:02

Hei, Toralf Så fantastisk å høre :D Ønsker deg en riktig god sommer! Mvh Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utrolig DÅRLIG kundeservice

Omtale av  Leon

Mannen jeg pratet med via kundeservice var utrolig uhøflig og frekk. Jeg har vært kunde hos dere i flere år, og har aldrig klaget på noe. Nå, så ringte jeg angående å legge til en ny medlem i familien og spurte om noen bra tilbud, og kundeservice personen var veldig frekk og direkte, som om jeg skulle være en fremmed på en bar eller noe. Er det sånn dere opplærer folk? Nå så mister dere fire kunder, og får en dårlig omtale og rykte, bare for at personen fra kundeservice har ikke lært seg manerer.

Svar fra ice
30.07.2022 14:02

Hei, Leon Det var utrolig leit å høre om den dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Vi vil nødig miste deg som kunde. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og nummeret ditt. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

Dataforbruk utover siste 4mnd er skjult fra bruker. Ice er ikke transparent overfor deres brukere.

Omtale av  Kunde

Ice gir oversikt for dataforbruk kun for de siste 4 månedene. Hvorfor ikke lenger enn 4 måneder? jeg har vært abonnent siden 2019. Mitt dataforbruk fra 2019, starten av kundeforholdet mitt, er ikke tilgjengelig for meg. Prøver Ice bevisst å skjule dataforbruket mitt fra meg? Helt forferdelig. Jeg har sendt dem en forespørsel om mine opplysninger over dataforbruk. Dersom jeg ikke får svar skal jeg rådføre meg med en tredjepart.

Svar fra ice
30.07.2022 14:02

Hei Dette er lover og regler gitt av Datatilsynet, og er derfor ikke noe ice har bestemt. "Som det fremgår av kapittel 8 i proposisjonen (hva skal lagres) oppstiller ekomloven § 2-7 annet ledd en sletteplikt for trafikkdata når disse ikke lenger er nødvendige for fakturerings- eller kommunikasjonsformål. Tilbydere lagrer i dag data til ovennevnte formål i henhold til konsesjoner gitt av Datatilsynet, jf. personopplysningsloven § 31 fjerde ledd jf. personopplysningsforskriften § 7-1. Maksimal lagringstid etter konsesjonen er fem måneder etter at de ble registrert ved kvartalsvis fakturering, og tre måneder etter at de ble registrert ved månedlig fakturering. Som det videre fremgår av kapittel 8 kan data knyttet til kundenes internettrafikk per i dag lagres i inntil tre uker." Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

Lurt av selgar

Omtale av  Oml

Blir lova noko dei ikkje har. Men oppdagar det ikkje før prøveperiode er over og da har ICE slettet beviset (lydopptaket). Det ein signerer på er bare at enn startar prøveperioden, så det er ikkje mogleg å oppdage det før. Eg ser eg ikkje er den einaste, det kan virka som om selgar er klar over dette og utnytter at det ikkje kan oppdagast før bevisene er slettet. Betalar nå meir for mindre. Lydopptak må sjølvsagt lagrast lenge nok til at det vil kunne beskytte kunden (og leverandør), slette det rett før kan virke som om det er planlagt og gjer at enn føler seg svindlet. Det bør og komme fram kva som er avtalt i meldingen enn signerer/svarar ja på.

Svar fra ice
30.07.2022 14:02

Hei! Dette var leit å høre. Hva var det selger hadde lovet som ikke ble overholdt? Prøveperioden på 30 GB til 99,-/mnd har du fra oppstartsdatoen og 2 måneder etter dette. Dersom man ikke endrer abonnementet sitt selv til ønsket abonnement etter prøveperioden, vil abonnementet automatisk endre seg til det som passer best ut fra gjennomsnittlig bruk gjennom prøveperioden. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navnet ditt og nummeret ditt så skal jeg se om ikke vi kan finne en løsning for deg. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

tilkopling

Omtale av  Yusuf

plutselig fjerner kobling seg, og må startes opp igjen.

Svar fra ice
30.07.2022 14:02

Hei, Yusuf Fint om du kan kontakte kundeservice på 21000000 dersom problemet fortsatt vedvarer. Du kan også sende meg en e-post til [email protected] hvor du forklarer saken, så skal vi se om vi finner en løsning :) Det er da viktig at du tar med navnet ditt og nummeret dette gjelder for. Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mobilbytte- påstår mobilen min hadde skader

Omtale av  Ann K. Y

Jeg brukte mobilbytte etter 18 mnd og sendte min gamle mobil som var helt i orden tilbake. Etter noen måneder!! får jeg Mail om at mobilen min hadde skader noe den ikke hadde da jeg sendte den fra meg. Jeg får beskjed om å fylle ut et skjema og forklare dette. Bare noen timer etterpå( da var de raske) bli dette avvist og jeg får beskjed om å skrive hendelse og dato for skade til forsikringen. Hvordan i alle dager skal jeg kunne gjøre det når jeg ikke aner hvordan og når dette skjedde?? Hilsen Svært skuffet kunde👎

Svar fra ice
30.07.2022 14:00

Hei, Ann Dette var leit å høre! Innsigelser og klager må rettes forsikringen. Jeg må be deg om å kontakte de på telefon 21 89 80 09. Åpningstider: Man - Fre fra 08:00 til 17:00 E-post: [email protected] Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

Har ikke nett

Omtale av  Aaron

Hei, for 5 dager siden fikk vi en ny ruter og sim kort som vi bestilte fordi vi bytta fra Telenor til Ice. Problemet er at der har gått snart en uke og vi er fortsatt uten nett. Vi har ringt hver dag men de svarer alltid det samme og det de sier er at det er en problem eller feil i systemet og det står ikke at vi er der eller noe sånt. De sier det hver dag men de skjer ingen ting og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi det går og går dager men det er fortsatt ingen løsning.

Svar fra ice
30.07.2022 14:00

Hei, Aaron! Dette høres ikke bra ut. Jeg må be deg sende oss en e-post til [email protected] slik at vi kan finne en god løsning på dette. Fint om du legger ved navnet ditt og kundenummeret ditt eller mobilnummeret ditt i e-posten :) Ha en fin dag! Mvh Tina ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR