Meny

ice omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 26 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice

"Styr unna mobilt bredbånd"

Omtale om ice skrevet av Eyvind for 16.08.2022 20:29

ice har totalt 2979 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna mobilt bredbånd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna mobilt bredbånd fra Ice. Dette sier de om sitt bredbånd på deres hjemme side. "ice+ er Norges nye og moderne mobilnett. Vi har bygget ice+ for å gi deg den dekningen og hastigheten du trenger - til en enda lavere pris." Dette er i realiteten ett ikke noe nytt og bygger på gammel teknologi. Elendig hastighet og dekning. Har tatt opp dette med kundeservice flere ganger og de bekrefter de ikke kan konkurrere med Telia og de andre store. Salg sier de har fått en ny ruter som skal hjelpe på hastighet og dekning, men den kan jeg ikke få før ruteren jeg har i dag går i stykker. Selv om den er Brannfarlige og er kjent for å ta fyr.

Svar fra ice
19.08.2022 15:00
Hei Eyvind Det er synd att du ikke er fornøyd. Vi har en ny og bedre router man kan kjøpe om man ønsker det. Er det noe du ikke er fornøyd med kontakt vår kundeservice på telefon 21000000 eller via vår Chat
Bytt.no
"Styr unna mobilt bredbånd" skrev Eyvind om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Eyvind og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Virker som det skal, men varierende dekning, holder på den siste stjerna."
2 syns denne omtalen er nyttig

Stort sett er det grei dekning, men i garasjen er det veldig varierende. Som sagt er det kun dekningen som gir 4 og ikke 5 stjerner. Rimelig pris gjør ICE til en sterk konkurrent. Det er svært sjelden jeg har opplevd problemer med Ice. En 5 stjerne sitter altfor lett hos mange tror jeg, for da skal det ikke være noe problem, utenom det man må forvente av uforutsette problemer med været og andre ytre faktorer.

Svar fra ice
19.08.2022 15:00
Hei. Per Takk for fin tilbakemeldning :) Vi jobber stadig med å forbedre dekningen.
Christian Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløs kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Værste søppel firma! 2 uker for et sim til bedrift! Kassesysyemet virker ikle uten! Snakka med dere hver dag! Lyver som faen å. 11 dager etter dere liksom sendte, ble det postet! Vi bytter leverandør! Fanma frekke nok til å sende full faktura å uten at tjenesten ble levert! Telia fiksa det på dagen! Dere burde gå i lære hos dem!

Svar fra ice
19.08.2022 15:00
Hei Christian. Er det noe du ikke er fornøyd med så ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 21000000 eller via chat så dem kan se på saken din
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri og bedrageri"
1 syns denne omtalen er nyttig

De ringte oss med en god avtale, de sa at de har bygd opp nye master på Olseth og at nettet skal være veldig bra å de skal bygge en til i nærheten. Dette var 1 års abonnement, så vi hadde fått straff om vi hadde byttet tilbake. Nå har vi et helsike med å få fatt i de, og klagefristen er på vei ut. Dette er så dårlig gjort og en form for svindel. Hvordan kan de selge abonnement på sånne steder der de ikke har noe dekning? Gode priser hjelper lite om nettet e veldig dårlig. Fy fy Ice.

Svar fra ice
18.08.2022 14:47
Hei, Francis Dette høres ikke bra ut i det hele tatt! Send oss en e-post til [email protected] med nummerne dine og en kort forklaring på hva saken handler om, så skal vi undersøke dette for deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig og ansatt løy"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig. Har chattet tre dager uten hjel. De presser bare å få nye kunde men klarer ikke å hjelpe eksisterende kunde. En ansatt løy at han finner ikke chatt logg. Har sendt Mail med chatt bilder til ledelse så for se hva skjer men absolutt hold unna

Svar fra ice
11.08.2022 12:42
Hei, Sairaa Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så vi kan ta en gjennomgang av saken din. Ha en fin dag!
ice har totalt 2979 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR