ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer stort sett bra. Men at man f.eks. plutselig bare har to streker med dekning ved Ringnes Park sentralt i Oslo?? DET er for dårlig. Punkt to: Som aktiv bruker av Finn-appen er det ekstremt irriterende å få beskjed om at "du mangler nettdekning", når har fire streker på dekningen. Man kan kanskje stille spml ved om feilen er i appen, men samtidig var dette ALDRI et problem før jeg byttet til ice, da fungerte Finn-appen helt strålende. Og det er akkurat likedan om det er midt i oslo sentrum eller på i indre valdres. "usjda, du mangler nettdekning" får jeg beskjed om fra Finn-appen. Om jeg ikke kan skrive dette til kundeservice hos ice? nei, det er ikke slik at de plutselig bare endrer til bedre dekning i deler av oslo om en person klager på det. Så når bindingstiden utløper blir de bytte med en gang til annet nett.
Hei Ronald K, Tusen takk for din tilbakemelding. Dersom du fortsatt har problemer med dekningen så anbefaler jeg deg å sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Beklager ulempene det har medført. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kjempegreit abonnement for hele familien. Billige priser, og veldig greit at man kan dele data med familien om man ikke får brukt alt selv.
Hei Terje, Tusen takk for en super hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre! /Carl
De svarer raskt på henvendelser, men ikke alltid riktig. De brukte flere uker på å sende meg routeren som de sa var på vei. Senere viste det seg at de hadde rotet bort ordren internt og det var ingen kompensasjon selv om jeg brukte flere hundre kroner mer med ice-mobildata under ventetiden. Da jeg skaffet meg fri bruk fra Chilimobil trengte jeg ikke ice mobil-lenger og sa opp den. Jeg trengte heller ikke mobilnettet til ice for chilli holder. Da jeg sa opp var jeg noen timer for sent ute den 1. desember, så nå får jeg regninger i hele to måneder pluss bruddgebyr på 599,- kr. Kundeservice mente at det er kav umulig å kreditere en faktura som er generert, så det er kundeservicen du kan forvente. Jeg er meget misfornøyd med hele selskapet.
Hei Andreas K, Dette hørtes ikke bra ut. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke problemer du opplever. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Gode datakvoter. Av og til kan 4G-nettet være nede (kun hendt meg 1 eller 2 ganger på kanskje 1 år)
Jeg starter med den gunstigste pris. Så kan jeg justere etter behov. Jeg har ikke opplevd trøbbel med hverken dekning eller service. Jeg er meget fornøyd !
Hei Bjørn S, Tusen takk for en hyggelig omtale, Bjørn! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
ICE har et greit abonnement på mobiltelefon. På mobilt breibånd er hastigheten i mitt område alt for varierende.
Hei Odd E, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Flinke folk på ice er ikke mer å si om det. Eg har bare gode ord å si om ice