ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk fort svar på det jeg lurte på. Så takk ice.net.
En utmerket kundeservice som bistår og hjelper når en lurer eller har utfordringer med abonnement. Tommel opp!
Hei Trine K, Tusen takk for en hyggelig omtale, Trine! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en super flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ser ut til at fakturaene deres havner i søppelboksen. Vanligvis vil selskapet sende en SMS med fatkutragrunnlag og kid. Det gjør ikke ICE de sender den bare til inkasso. Da jeg selv fikk tak i Visma og betalte har det hittil gått 2 dager og nå er det helga. Ingen utgåendetelefoner. Selgeren som solgte meg pakka (3 abb) var hyggelig og forekommende. Hos Ice er det lite service og mye ansvarsfraskrivelse. Var dum nok til å bindingstid (2 år) og ublue avbrytningsgebyr. Synes dette er noe dritt. Hold dere unna. Reidar K
Hei Reidar K, Dette hørtes ikke bra ut. Vi sender ut SMS med betalings påminnelse dersom fakturaen har forfalt. Ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Etterfakturering og overfakturering i lange bane.. Lenge etter avslutta abonnement fortsette dei å sende gebyr og purringer på noko eg ikkje skal betale. Samtidig nekta dei å slette faktura.
Hei V21, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å neste opp i denne saken. For å gjøre det må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: -Fult navn -Telefonnummer -Hva du kaller deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kundeservice var fantastisk! Fikk hjelp med en gang og problemet var borte. Hadde bytta med en gang.
Hei Leon, Tusen takk for en hyggelig omtale, Leon! Ha en super dag videre. :) Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ok priser. Dårlig dekning på hytta på Filefjell og Finnmarkskysten der vi er flere ganger i året.
Sitter i Japan nå uten nettdekning. Ringt kundeservice for 7 gang idag da jeg blir lovet at den neste personen skal kunne løse problemet. Mine medreisende med andre selskaper får nettdekning uten problem og dette skjer helt automatisk. Elendig kundeservice! Styr unna!
Hei Christina, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]@ så skal vi undersøke dette videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no