Dekning er veldig dårlig utenfor hovedveier. veldig bra løsning på data roll over

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Bjørn R. O og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Har fått bedre dekning etter jeg byttet til ice. Rimeligere månedspris enn andre også. Fikk 1gb gratis mobildata når jeg snakket med kundeservice. Så har vært veldig fornøyd så langt.

Hvor er opplæringen gitt til kundebehandlerne? Jeg hadde behov for svar vedr et abonnement som var bestilt, på generelt juridisk grunnlag. Årsaken var at nummeret jeg ingikk avtale om å bruke, ikke kunne benyttes allikevel iflg e-post fra Ice dagen etter avtaleinngåelsen. Jeg ønsket derfor å kommunisere at det ville være feil av Ice dersom jeg ville motta økonomisk krav i form av abonnementsfaktura eller "straffegebyr" på 900 NOK i og med at tjenesten tydeligvis ikke kunne leveres med dette telefonnummeret (Ice-selgeren dagen før sa at nummeret var tilgjengelig). Men å få en muntlig bekreftelse på at slike krav selvsagt ikke ville bli sendt ut fra Ice var ikke svart med annet enn: "Om du ikke oppgir fødselsdatoen din, så får jeg heller bruke tiden på andre kunder. Ha en god dag" Jeg hadde som sagt et spørsmål til Ice på generelt avtale-prinsipielt grunnlag. Kundebehandleren viste tydelig at å behandle en potensiell kunde med respekt og faktisk lytte til en mulig abonnents spørsmål (og ikke minst ta kundens behov på alvor) vr fullstendig fraværende. Fra før har jeg Ice mobilt bredbånd, men vurderer benytte en mer seriøs tilbyder enn Ice til både dette abonnementet og et ev. mobilabonnement.

Har en trådløs 4g router som er kjøpt av Ice, men valgte å si opp det mobile bredbåndet og heller bruke datasim fra Ice i routeren da dette ble ganske så mye rimeligere. Denne løsningen har fungert greit i et års tid, helt til routeren plutselig sluttet å virke. Tok da kontakt med kundeservice for å klage på routeren, men fikk beskjed om at de ikke kunne gi meg support siden jeg ikke hadde et aktivt mobilt bredbånd abonnement. Forsøkte å forklare at jeg faktisk hadde kjøpt routeren av dem og at denne ikke fungerte mer, men de var ikke interessert i å hjelpe meg. Sa at de først kunne hjelpe meg hvis jeg ble kunde igjen på mobilt bredbånd (noe jeg ikke er interessert i). Så det går tydeligvis ikke an å klage på selve routeren hos Ice, selv om kjøpsloven sier noe annet...

Bra oppbacking gode på svar på problemer.. Hyggelige folk og topp mobilt bredbånd
