Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Opplevelse i butikken på Sandvika

Omtale av  Linda

Jeg pleier aldri å skrive anmeldelse, men dette er den verste kundeservicen jeg har vært borti. Jeg var nettopp innom butikken i dag, og skulle kjøpe en ny iphone 12 pro som jeg har reservert. I det jeg skulle kjøpe en mobil så ble en mannlig selger hos dere ganske upassende og spurte «Hvordan har du penger til å kjøpe denne mobilen, du vet vi ikke tar delbetaling her» Han sa det uten at jeg har nevnt at jeg skal delbetale i det hele tatt! Jeg håper dere tenker dere igjennom hvem dere ansetter hos dere! Jeg har vært fast kunde hos dere i flere år nå, og hvis dere ikke fikser det opp så er det forståelig at dere mister mange kunder.

Svar fra ice
25.01.2021 09:28

Hei, Linda Dette var leit å lese! Det var sannsynlig ikke vondt ment fra selgeren sin side, men uansett så ønsker jeg å beklage så mye for den dårlige opplevelsen. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i flere år, og jeg håper du vil fortsette med det tross det som skjedde. Benytter anledningen til å ønske deg en fin helg! Mvh. Tina ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundebehandling!

Omtale av  Tk

Jeg er veldig skuffet over kundebehandling hos ice. Etter å ha angret kjøp av Samsung S20 med abonnement får jeg beskjed (etter å ha vært kasteball mellom forskjellige kundebehandlere) at det vil ta opp til en måned å behandle min retur. En måned?? Jeg får også beskjed om at jeg vil motta en faktura for brudd på avtalen!! Brudd på avtalen?? Jeg har brukt angreretten min!! Og de 8000kr som jeg har betalt for telefonen vil være "låst" i en måned?? Dette fører videre til at jeg ikke får bestilt den nye Samsung S21 innen kampanjen er over 28.01.2021 (altså om en uke)! Veldig skuffet over første "møtet" med ice! Dårlig førsteinntrykk!!

Svar fra ice
25.01.2021 09:28

Hei, Dette var veldig beklagelig å høre at du har en slik opplevelse med oss! Jeg ønsker gjerne å se hva vi kan gjøre for deg her, så jeg ber deg derfor sende oss en e-post til [email protected] Husk å legg ved navn og mobilnummer. Ha en fin fredag! Mvh. Tina ice.no

Må være på Ice+ nett

Omtale av  Malin

Betaler for 10GB i måneden... men til tider får jeg ikke brukt alt og får beskjed om at jeg har brukt opp alt mobildataen utenfor Ice+ nettet. De fleste steder jeg er har ikke Ice+ nett så syns det er skikkelig dårlig når jeg betaler 249 i måneden.

Svar fra ice
21.01.2021 15:16

Hei, Malin Det her må vi finne ut av! Vi liker dårlig at ikke ting fungerer som det skal. Kan du få sendt oss en e-post til [email protected] med navnet og mobilnummeret ditt? Jeg er sikker på at vi finner en løsning på dette :) Ha en fin dag! Mvh. Tina ice.no

Bra kundeservice . Den trengs uheldigvis rikelig pga. Svingende ice+ datadekning og utlandskrøll.

Omtale av  Per

Ice+ datadekning kommer og går rart nok. Mye ekstra utgifter med ice og utlandet. Holder jevnt over ikke det de lover.

Svar fra ice
21.01.2021 09:18

Hei, Per Det er flott å høre at du har blitt tatt godt i mot når du har vært i kontakt med vår kundesupport, men ustabile forhold og krøll liker vi ikke. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så må vi se om vi finner en løsning. Mvh Anne ice.no

100 gb på 9 dager

Omtale av  Linda S

Hei. Bestilte 100gb fra ice for tanta mi. Hun bor alene og i dag 9 dager fra oppstart fikk hun melding om nedsatt hastighet pga oppbrukt datamengde. I appen sto det estimert kostnad på 2800 kroner... Skal 100 gb vare i 1 uke? Godt at det er 30 dagers åpent kjøp. Håper ikke det kommer en astronomisk høy sluttregning....

Svar fra ice
19.01.2021 08:33

Hei, Linda Dette hørtes ikke riktig ut! Jeg vil gjerne at vi undersøker dette nærmere. Fint om du vil sende oss en e-post til [email protected] hvor du legger ved ditt og tanta di sitt navn. Ber om at du også legger ved kundenummeret eller telefonnummeret hennes. Ha en fin dag. Mvh. Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Når ingen systemer virker!!!

Omtale av  Netrom

Har mobilt bredbånd 300 gb. Hjemmekontor i coronatider. Når noe feiler, som i dag, er det problemer å være kunde: Mobilt Bredbånd: FUNGERER IKKE Kundesenter telefon: FUNGERER IKKE Chat: FUNGERER IKKE Ventet på telefon siden support skulle ha åpnet. Blir oppfordret hvert 3. minutt å sjekke feilmeldingen. Den sier: INGEN FEIL! Ikke lett å få det til å fungere på hjemmekontor med ICE!

Svar fra ice
18.01.2021 08:20

Hei, Dette hørtes ikke bra ut! Jeg vil gjerne at vi får sett nærmere på dette og ber deg om å sende oss en e-post til [email protected] Legg ved hele navnet ditt og mobilnummeret eller kundenummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Tina ice.no

Svare på henvendelser, men følger ikke opp avtaler.

Omtale av  Pia K

Har hatt veldig dårlig erfaring med ICE sin kundeservice. Har chattet med de ang ulike utfordringer knyttet til avbestilling av abbonement og telefon. De har forsikret meg om at de skal kansellere og ordne opp, men har ved telefonkontakt sagt at vedkommende har glemt det. Dette ville vært forståelig hvis det skjedde en gang, men har nå opplevd det flere ganger. Det skal sies at jeg har vært ICE kunde i mange år og det har vært ok helt til jeg trengte hjelp fra kundeservice. Dessverre har dette gjort at jeg nå vurderer å bytte operatør da jeg er meget skuffet over ICE sin kundebehandling og klagemulighet.

Svar fra ice
18.01.2021 08:20

Hei, Pia Dette var leit å høre! Jeg vil gjerne at vi ser nærmere på dette for å finne frem til en løsning. Fint om du kan sende meg en e-post til [email protected] hvor du oppgir navnet ditt og telefonnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag. Mvh. Tina ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR