ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri noen problemer, mitt mobile bredbånd virker alltid og jeg får alltid hjelp på kundeservice hvis jeg lurer på noe
Hei Hilde, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg ble overført fra hello til ice og ble lovet å få akkurat det samme som jeg hadde i forrige abonnement. Jeg snakket med Ice på telefonen og ble lovet å få med tvillingsimkortet som jeg allerede hadde betalt for tidligere. Dette fikk jeg aldri, og jeg har sendt 2 mailer til ice uten å få svar. Totalt oversett. Nå bytter jeg abonnement.
Hei Michael V, Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg med engang. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Veldig fornøgd med ice, abbonnementet og kundeservicen.
Det var bra, men håper det blir bedre kundeservice i fremtiden..
Jeg byttet til ICE bare fordi jeg da fikk 1000 kr i avslag på telefonen jeg skulle kjøpe meg. Men er egentlig veldig fornøyd, jeg får mer data for pengene enn fra andre selskaper. Det koster ikke noe ekstra å bruke mobilen som nettbankbrikke. Og på min reise til Afrika mistet jeg simkortet mitt, og det var veldig enkelt å kontakte ICE på Messenger og få dem til å sende et nytt til jeg er vår tilbake i Norge.
Hei Elise, Takk for en hyggelig omtale, Elise! Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Aldri hatt noen problemer med ice, nå som første «problemet» mitt kom, blir jeg møtt av noe jeg mener er den beste kundeservicen jeg har vært borti. Får detaljert forklart hva som skal til for å løse «problemet» mitt, og det gikk også veldig raskt. Med andre ord så tar de ikke seg bare tid til å være hyggelige, men også får de ting gjort! Ingenting å forbedre for ice.
Hei Eirik, Tusen takk for en hyggelig omtale, Eirik! Det varmer å lese at du er så fornøyd. :) Ha en super flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Sjelden har jeg fått så god og kjapp respons hos et kundesenter. Alltid serviceinnstilte. Men, jeg takker for meg som kunde her fordi at farten på 4G er helt hinsides under det en kan forvente. 3G tja, nærmere nivået under. Men det står 4G, for all del. Hadde dette vært i grisgrendte strøk med landhandel og dårlig bussforbindelse, langt uti periferien så ja - da kan en skylde på dekningsforhold. Men i en Norges storbyer? Men la det være sagt, jeg har ikke noe annet negativt å si om Ice.net enn akkurat det.
Hei Rune J, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at det dessverre ikke fungerte for deg. Men vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så vi vil komme sterkere tilbake. Du er hjertelig velkommen tilbake ved et senere tidspunkt. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no