ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen merkostnad, bankID på mobil med i prisen. Dårlig dekning i utkantstrøk.
Etter en forferdelig opplevelse med sperring av telefon flere ganger ut fra betalingsforhold som ikke hadde med meg og gjøre, men utelukkende ice og deres ubrukelige system, bytter vi nå hele 5 privatabonnement til ny leverandør. Ikke ei krone utestående, men abonnementet blir sperret gang på gang. Avtaler blir brutt og kundeservice forstår ikke hva kundeservice betyr. Dette er bare så dårlig at det ikke går an!
Hei Tp, Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal jeg få undersøkt saken din nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ice må være noe av det værste jeg har vært bort i. Først og fremst har de dårlig dekning (de skyldte på kabelfeil da jeg ringte dem. Hadde ikke data en hel måned!! uansett måtte jeg fortsatt betale.) De fleste av de som sitter på kundeservice er rett og slett frekke og lite behjelpelig, de sier mye forskjellig og masse feil... i tillegg virker det som om de har lite kontroll på fakturaavdelingen deres. Jeg har noen penger til gode som de ennå ikke har overført tilbake. Styr unna disse!!
Hei Ikram, Dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg må bare beklage for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Funker nesten aldri, de skylder alltid på allslags når vi klager osv... kjempe misfornøyd!
Nekter å være behjelpelig med å skifte eigar på abonnement, der nåværende eigar er død. Å bruker av abonnementet får inkassovarsel på kvar faktura. Utrulig dårlig kundeservice for at dei sjølv skal få rett i systema sine og at bruker ikkje ska få inkassovarsel.
Hei, Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Jeg ønsker selvfølgelig å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummeret henvendelsen gjelder, så skal jeg undersøke dette. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
Utenfor bebodd strøk er dekningen veldig varierende(på samme sted). Har alltid problemer med å sende mail, gjelder både mobildata og mobilt bredbånd. Nettet virker generelt ustabilt.
Hei Frode, Så leit å høre at du opplever ustabilt nett. Send oss en e-post til [email protected] med telefon-/kundenummer, og fullt navn, så skal vi få undersøkt dette nærmere. Ha en fin dag! Mvh. Julia ice.no
Billig men elendig. Totalt fraværende på kundeservice. Deres rot blir kundens problem uten så mye som et lite unnskyld.
Hei Roar, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen din, så skal jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no