Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Abonnementet er OK, og til best pris i markedet

Omtale av  Sid

God dekning i lokalområdet og på sjøen. Ingen problemer i utlandet (Grand Canaria, Tyskland, Tsjekkia og Polen som er besøkt. Ingen problemer ved overgang fra forrige operatør (Telenor). Nok data og en roll over som funker. Alltid korrekt beløp på månedlig faktura. Har ikke hatt behov for å snakke med kundeservice, så den biten kan jeg ikke vurdere. Har vært kunde hos ICE i ca 3 år uten noen problemer.

Svar fra ice
06.06.2019 12:51

Hei, Sid Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så dette er noe vi setter svært stor pris på. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover. :-) Mvh. Julia Ngo ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig dekning

Omtale av  Vig

Mister deler av samtalene mange ganger i løpet av samme samtale. Endringen kom etter at de bare bruker sitt eget nett. Service etc ellers ok.

Svar fra ice
06.06.2019 12:51

Hei, Vig Så leit å høre at du opplever problemer med tale. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", slik at vi får undersøkt dette nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no

Elendig, lå på når jeg skulle til oppgradere net

Omtale av  Knut E

Jeg ringte opp igjen og 10 min venting på, toppen av frekk kundeservice, (så bestemte jeg meg for og bytte leverandør cirka min 6). Nei 🚫 takk til Ice

Svar fra ice
06.06.2019 12:50

Hei, Knut Så leit at du har hatt en slik opplevelse med vår kundeservice. Dette er naturligvis ikke inntrykket vi ønsker at våre kunder skal ha av oss. :-( Dersom du ønsker at vi skal ta en ny titt på saken, så send oss gjerne en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hvis ikke, håper jeg du ønsker å gi oss en ny sjanse, slik at vi får vist hva vi er gode for. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Tjaa..

Omtale av  Marianne

Datapakkene sluuukes og jeg sliter tidvis med dekningen. For 99,- ekstra i mnd kan man kjøpe uendelig med ekstra data pr mnd, forutsatt at man er i et område med riktig sendere. Så det såkalt billige abonnementet blir plutselig ikke så billig. Ellers et helt vanlig, godt abonnement.

Svar fra ice
06.06.2019 12:50

Hei, Marianne Så leit å høre at du opplever problemer med mobilnettet. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Med Data Frihet, skal du få opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du fortsatt befinner deg innenfor våre dekningsområder, og opplever at dataen konsumeres fra ditt hovedabonnement, og ikke Data Frihet, ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Ikke fornøyd

Omtale av  Rayad

Utrolig dårlig nett, veldig veldig treg, målt i natt for å se hva er hastigheten, den var under 10. Har vært kunde hos Telenor i flere år og aldri opplevd det samme, de hadde alltid bra Internett. Fikk 1000 gb nett, men den kan brukes bare på en visse plass. Føler meg ble lurt.

Svar fra ice
06.06.2019 12:19

Hei, Rayad Så leit at du opplever at mobilnettet vårt ikke er optimalt. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett. Mobilnettet som vi har valgt å kalle ice+ dekker nå 89% av alle mobilkunder i Norge, og er kåret til Nordens beste på mobildata. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. De 1000GB med Data Frihet, skal gi deg Data Frihet hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du oppholder deg innenfor våre dekningsområder, men fortsatt opplever ustabilitet med Data Frihet, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Samtaler bryter etter kort tid og kundeservicen...

Omtale av  Ronnie

Jeg har to Ice abonnement hvor begge to bryter midt inn i en samtale alt fra 5 sekunder til et par minutter. Når du skal ringe kundeservice må du bare be til gud for at det ikke brytes. Første gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at det kunne være tlf. Jeg forklarte at det samme skjedde med den gamle tlf som nå var byttet ut med en samsung galaxy s10plus. Da kunne det være simkortet. Merkelig at dette skulle skje på 2 tlf samtidig. Men håpet på en rask løsning. Etter simkortene i begge tlf ble byttet og aktivert var det like forferdelig. Så da ble det en ny runde med kundeservice. Jeg ba om fortgang da jeg bruker tlf mye i arbeid. Dette kunne ta opp til 4 dager å få tekniskavdeling å se på. Sa at dette ikke er bra nok. Det må skje en endring i morgen ellers vil jeg ha skriftlig fra han at jeg kan bryte abonnent da jeg får ikke hva jeg betaler for. Mannen fra kundeservice fortalte meg at dette ikke er mulig da det er bindene. Det er da norsk lov også? Jeg skal ikke betale for noe jeg ikke får? Han sa at jeg skulle få kompensasjon i evt en gratis måned. Jeg får jo ikke gjort jobben min uten et stabilt tlf nettverk. STYR UNNA ICE.NET! Ustabilt og ubrukelig kundeservice! Det beste av alt er at du får en sms fra kundeservice hvor du kan si hvor bra service du fikk var fra en skala på 1-5. Jeg fikk beskjed om at denne tjeneste kunne koste penger å svare på? Hvorfor i hel#%te skal jeg betale for å svare på kundeservice så dere kan bli bedre? Ta dere sammen! Styr unna!

Svar fra ice
06.06.2019 10:17

Hei, Ronnie Det er veldig beklagelig å høre at du har hatt en slik opplevelse, med ice. Slik skal det naturligvis ikke være. Etter endt samtale med vår kundeservice, så stemmer det at vi sender ut en melding der våre kunder kan gi oss en karakter fra 1-5. Det er helt kostnadsfritt å svare på denne meldingen. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på saken din, så send oss gjerne en e-post til "[email protected]". Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Ble lurt trill rundt

Omtale av  Arntis

De hold ikke ord om bruk av telefoni Sverige. De sa jeg kunne ringe Sverige når jeg tegnet mitt abonnement, men det visee seg å ikke stemme.

Svar fra ice
03.04.2019 11:34

Hei Arntis, Dette hørtes ikke bra ut. For kun 99,- ekstra i mnd så kan du ringe fra Norge til Sverige. Dersom du ønsker å bestille denne pakken ta kontakt med Kundeservice så vil de fikse det for deg. Husk at du også kan aktivere pakken på Min-side eller i Appen. :) Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR