ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kan ikke se samtaler som er kommet inn til meg, som er over en mnd.gammel. Det er ekstremt dårlig. Jeg snakket med kundeservice i dag, da jeg trengte å finne ett nummer fra en som ringte meg 9-10 mai og det har ikke de ikke mulighet til? samtaler som er satt opp for 1,5 mnd siden og de har ikke logg? hva om jeg ønsket spesifiserte faktura, for mai hvordan løser de det? Så lenge man kan se en mnd, kan man fint se 3 mnd. det handler om hvordan grensen settes i forhold til visning. Dette er for dårlig ICE. Jeg har telenor på jobbtelefon og der er det ikke den begrensningen.
Hei Henning R, Det er slik at vi kan sende spesifisert faktura tre måneder tilbake i tid. Disse spesifiserte fakturaene inkluderer kun utgående trafikk/samtaler, og ikke innkommende. Informasjonen du får på de spesifiserte fakturaene, kan du også få inne på Min Side. Det får du opp ved å klikke deg inn på "Forbruk" - velg periode - "Tale" - huk av "Vis inkludert forbruk". Da vil du få opp en liste med telefonnumrene du ringte, den valgte perioden. Vi har dessverre ikke registrert informasjon om innkommende samtaler. Jeg beklager. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Måtte gå over til Ice da Komplett Mobil la ned. Dekingen kunne vært bedre. På hytta er det ikke deking i det hele tatt og har opplevd flere plasser der det kun er EGDE som fungerer. Men der jeg bor fungerer den godt.
Hei Frank, Så leit å høre at dekningen ikke er optimal på hytta di. :-( Du kan se om vi tilbyr dekning, på ditt område, gjennom vårt dekningskart: https://www.ice.no/dekning Dette er imidlertid kun et teoretisk kart. Hastigheten vil altså kunne påvirkes av eksterne forhold, som dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet til basestasjonen. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Dekning, dekning og dekning. Forferdelig. 4g (LTE) kan ikke brukes samtidig med telefonsamtaler. Mister plutselig dekning selv om det står full dekning. Er i en jobb hvor jeg trenger total dekning hele tiden. Anbefaller derfor ikke
Hei Mateusz, Så leit å høre at du opplever dårlig dekning hos oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom det er slik at du har byttet selskap, så blir det dessverre vanskelig å feilsøke saken videre. :-( Jeg håper du ønsker å gi oss en ny sjanse, ved en senere anledning. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har så tregt Internett hastighet så jeg lurer på hvor er sveiva til routeren så den kan gå fortere ? Har vært inne på surfometer å målt hastigheten både dag og nattestid . 0,7 - 2.1 Mbps . Det er den hastigheten jeg får her jeg bor .
Hei Ingar, Dette hørtes ikke helt bra ut. Send oss en e-post til [email protected], så skal vi få feilsøkt problemet videre. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Alltid hyggelig når jeg ringer kundeservice, Jeg vil alltid være kunde hos ice.
1GB holder i massevis til mitt bruk, kjøper ekstra data kun 1-2gg i året. Lett å sjekke forbruk på mine sider, og får rimelig raskt svar hvis jeg en sjelden gang må kontakte kundeservice. God valuta for pengene!
Hei Ragnhild, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd kunde hos oss, og håper du forblir det i en lang tid fremover. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Fikk ingen opplysninger om manglende mulighet å sende mms til utlandet til tross for utenlandpakke, bare mulig til ÉN operatør i Danmark...absolutt tyllete!! Avsluttet abonnementet etter noe få dager
Hei Dagmar, Per i dag, støtter vi dessverre ikke MMS til utenlandske numre. Det stemmer at det kun er et unntak, og det er til danske nummer som bruker en operatør som heter TDC Danmark. Vår Utlandspakke inkluderer kun SMS og tale til utvalgte land. Vi jobber stadig med å få på plass avtaler for å kunne sende MMS til utenlandske nummer, men vi vet ikke når flere avtaler vi være på plass. Jeg krysser fingrene for at det vil skje i nærmeste framtid! Ha en fin dag videre. Mvh. Julia ice.no