ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at jeg ble overflyttet fra komplett til ice har jeg slitt med dekningen og merker spessielt at telefonen blir fri for strøm mye rasker som følge av manglende dekning.
Hei, Ruben H Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummeret det gjelder, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fikk ett tilsynelatende godt tilbud fra Ice, så ga det en sjanse. Hadde hørt om alle dekningsproblemene, men tenkte dette måtte da være i orden på det sentrale Østland.. Men du verden så mye plunder og bryderi! Samtaler som bare ble avsluttet, hakking, og forvrengning av stemmer for å nevne noe. Ofte viste telefonen full dekning, -og mulig det var det. Men det er mer som skal klaffe enn bare dekningen til nærmeste mast. Det var til stor lettelse når jeg byttet til Komplett, og alt ordnet seg umiddelbart. Men så kom beskjeden at Komplett sine kunder skulle overflyttet til Ice. Umiddelbart fant jeg meg en ny operatør av Telenor sitt uovertrufne nett. Og den gjentatte "kundeservicen" hos Ice: Jammen det skal jo være god dekning i ditt område! Har du prøvd omstart av telefonen? Du slipper iallefall kostnader til frisør når kunde hos Ice. Men om dette veier opp for alle de hverdagslige irritasjonene, alle de viktige samtalene som faller inn og ut, og all venting i telefonkøene der man endelig treffer kundebehandleren helt forgjeves. - Nei, det veier ikke opp. Aldri mer Ice.
Hei, Andreas Dette hørtes ikke helt bra ut. Uten kjennskap til saken, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss gjerne en e-post til [email protected], slik at vi får undersøkt det nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Får ikke beskjed nå dataen er oppbrukt slikt som set er lovet. Vanskelig å forstå fakturaen. Spesielt etter at det er et inkassobyrå som som tar seg av regningene.
Hei, Jan F, Så rart at du ikke fikk noen varsel, i form av SMS, da du hadde brukt opp data. :O Heldigvis er det ingen overfakturering hos oss. Det eneste som skjer når din datakvote blir brukt opp, er at hastigheten din settes ned til 64 kBit/s. Vi skal selvfølgelig hjelpe deg med fakturaforklaring. Send oss en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi hjelpe deg med dette. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Billig abonnement, men sliter med å sende bilder. Både via iMessage og SMS/MMS. Får stadig feilmelding og får ikke sendt. Spesielt om det gjelder mer enn et bilde.
Hei, Anne L, Dette må vi få undersøkt for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi se nærmere på problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Ble ikke opplyst om 2 års bindingstid og over 3000 kr i gebyr ved avtalebrudd. Abonnent prisen ble omtalt uten moms av telefonselger. Så jeg ble sittende igjen med ett abonemang litt dyrere enn jeg hadde før og oppsigelsesgebyr i 2 år på over 3000.- kr.
Hei, Knut Å. Ø. Så leit å høre at du føler deg lurt. :-( Vi har ingen ønske, eller intensjon, om å lure våre kunder. Da jeg ikke har satt meg inn i denne saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send oss derfor en e-post til [email protected], med fullt navn og telefonnummer. så skal jeg få undersøkt det nærmere. Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg er fornøyd med dere, min kamera går til dere, dere er beste.
Ble tvunget over til ice da komplett ble kjøpt opp. Har ikke dekning i det hele tatt lengre. Må ut for å ha samtale når jeg er hjemme! Styr unna
Hei, Thomas Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Dette må vi komme til bunns i! Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no