Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ice omtale

Omtale av  Rita

Vi har Ice både som wifi og som mobilabonnement. Sistnevnte har grei hastighet, men vi opplever at wifi-en er ustabil til tider, og ikke spesielt rask.

Svar fra ice
11.09.2020 14:26

Så leit å høre at bredbåndet ditt, oppleves som så ustabilt og tregt, Rita. :-( Har du kontaktet vår kundeservice, for å sjekke, om det kanskje er en måte vi kan fikse dette på? Du kan kontakte vår kundeservice, på chatten vår, som du kan finne her: https://www.ice.no/kundeservice/. :-) Da kan vi sjekke signalene dine, og kanskje finne ut hvorfor det er så ustabilt og kanskje gjøre noe med det! Jeg håper du tar kontakt med oss, så vi får sett nærmere på dette, og ønsker deg og dine i mellomtiden en fortsatt fin dag videre! Mvh Ruben ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Litt dårlig dekning

Omtale av  Øyvind

Litt dårlig dekning - dårlig lydkvalitet på samtaler

Lav hastighet

Omtale av  Roars

Vi har et mobilt bredbånd på hytten. Vi har nå hatt ICE mobilt bredbånd i godt over 2 år. Da vi tegnet abonnement hadde vi grei hastighet, men etterhvert som hytte området er blitt bygget ut er hastigheten ubrukelig. Vi opplever ofte at hastigheten er fra 0,5 - 2,5 Mbps. Dette er ikke akseptabelt. Vi har vært i kontakt med ICE ofte, og de har bekreftet at det er for mange pålogget på basestasjonen. Det eneste " support " sier er at de ikke kan eller vil gjøre noe med dette. Og løsningen de kommer med er at vi bare kan bytte leverandør. Dette er ikke en god kundeservice. Vi har nå heldigvis fått tilgang til en dårlig 4G dekning fra Phonero/Telia, og vi bytter til den. Her får vi iallefall 14 - 16 Mbps konstant. ICE bør la være å selge flere abonnement når de vet det er for mange bruke i et område. Ja jeg vet det er et mobilt bredbånd men de fleste her på feltet har det permanent. Og dette bør ICE ha mulighet å kunne finne ut av.

Svar fra ice
11.09.2020 14:26

Så leit å høre, at du er så misfornøyd med oss. :-( Det er dessverre sånn, med mobilt bredbånd kontra for eksempel fiber, at det er en delingstjeneste. Det betyr at kapasiteten på senderen, fordeles mellom alle som er koblet til senderen. Hvis det er få brukere koblet til senderen, så vil hastigheten være høyere, enn hvis det er svært mange brukere koblet til samtidig. Hvis det er et hyttefelt, som du sier, så vil det derfor være normalt at hastighet kan gå ned, i ferier, for eksempel. Den eneste reelle fiksen for dette, er å bygge ut nettverket, så kapasiteten økes. Vi sjekker senderene våre med jevne mellomrom, for å sikre at behovet ikke overskrider kapasiteten, og vil i tilfeller hvor det skjer, vurdere å øke kapasiteten. Ulempen med dette, er at det er svært dyrt, dessverre. Jeg håper du blir fornøyd med løsningen du har funnet, og ønsker deg og dine en fortsatt fin dag videre! Mvh Ruben ice.no

Best på pris og dekning Vestlandet

Omtale av  Vandreren

Er mye ute i fjellet og har nesten aldri problemer med dekningen, venner som er med klager på sine mobil leverandører. Skriver "nesten aldri" da det er mulig å miste nett om man går i skygge daler.

Svar fra ice
11.09.2020 14:25

Hei, Vandreren! :-) Så hyggelig å høre, at du er så fornøyd med oss. =) Jeg håper du og dine får en fantastisk dag videre! Mvh Ruben ice.no

Feilaktige opplysninger

Omtale av  Silje

Selger som solgte abb lovet meg både datarollover til mitt barn og telenordekning dersom ikke det var icedekning, noe som var kriterier for å bytte. Ingen av delene var tilfelle, og kun en beklagelse med beskjed om at dette står på deres sider på Internett. Grei dekning, fin pris og mye data.

Svar fra ice
08.09.2020 19:34

Hei, Silje. :) Jeg synes det er veldig leit å lese at du fikk feilaktige opplysninger av oss. Sånt skal ikke skje. Jeg takker for tilbakemeldingen din. Vi ønsker alltid å bli bedre, og sånne tilbakemeldinger som du gir, gir oss muligheten til å bli bedre. :) For ordens skyld, stemmer det at icejunior ikke inkluderer Data Rollover. Vi har også hele tiden leid nett av Telia, og ikke Telenor. Om du ønsker at vi skal ta en nærmere titt på saken din, må du gjerne sende oss en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, og gjerne en kort beskrivelse av hva henvendelsen gjelder. Jeg ønsker deg en riktig fin dag. :) Mvh. Michelle ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utrolig uprofesjonelt

Omtale av  Jon

Bare rot, lover å rette opp feilfakturaer og ting de har gjort feil etc men Samme feil skjer gang på gang. Utrolig uprofesjonell kundeservice med nye kundebehandlere som ikke er innsatt i saken eller har god nok opplæring til å gi rett beskjed/info. Har holdt på med dette nå og gitt de sjanse på sjanse de siste 4 måneden men nå er det nok. Im out

Svar fra ice
07.09.2020 11:36

Hei, Jon Det er veldig leit å lese at du har opplevd feil på fakturaene du har fått fra oss, og at du har måtte kontakte oss for å rette opp i det. Videre, er det mer leit å lese at det ikke har blitt løst på din første henvendelse til oss. Vi ønsker å ta en nærmere titt på denne saken. Send meg gjerne en e-post too [email protected] med fullt navn, telefonnummeret/kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av hva du har opplevd. Mvh. Michelle ice.no

Dårlig

Omtale av  Im

Dårlig dekning, dårlig internett, veldig dårlig roaming, har tilgang bare til en operatør i utlandet.

Svar fra ice
01.09.2020 08:20

Hei, Im Det er selvfølgelig kjedelig å høre at du har problemer med mobildata. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR