Meny

ice omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
47%
anbefaler
ice

"Bra operatør"

Omtale om ice skrevet av Kjell R. F for 04.12.2020 04:33

ice har totalt 2666 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kjell R. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Sist gang var jeg ikke fornøyd med kundeservice da appen sluttet å virke, men det kom seg igjen etter to dager. Siden har alt virket. Nå har jeg vært i kontakt med kundeservice igjen for å endre abonnement. Nå fikk jeg den hjelpen jeg trengte og det ble akkurat som avtalt. Abonnementene og prisene er utmerket. Det er ikke alle plasser det er like god dekning, men det kommer seg. Jeg opplever nettet som ikke så raskt, men stabilt. Jeg vurderte å bytte operatør, men det gjør jeg ikke nå lengre.

Svar fra ice
15.12.2020 09:10
Hei, Kjell R. F Jeg beklager så mye for sent svar. Så godt å lese at problemene med Min Side løste seg etter 2 dager, og at du ikke har hatt problemer siden. :) Jeg er også veldig glad for å lese at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Dekningsmessig, kan jeg si at vi bygger ut dekningen vår hele tiden, og den vil bare bli bedre og bedre med tiden. :) Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Bytt.no
"Bra operatør" skrev Kjell R. F om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Kjell R. F og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare dritt!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Heeeelt forferdelig! Nettet er ekstremt dårlig, kundeservicen er helt forferdelig, mer uhøflig og inkompetent kundeservice skal man lete lenge etter. Jeg byttet til Ice i april, nettet funket dårlig og eneste løsningen på det var å betale mer for en løsning som da skulle vise seg å ikke funke for å så bli tilbudt en annen løsning som selvfølgelig skulle resultere i enda mer kostnad. Bare tull med faktura i tillegg. Når jeg da tok kontakt med kundeservice snakket jeg med forskjellige ansatte som sa forskjellige ting og hver gang så hadde «den du snakket med tidligere sagt og gjort feil». Er du juridisk eier og noen andre er bruker av abonnementet så kan du bare glemme at du får noe info om endringer. Jeg anbefaler ikke ice til noen.

Svar fra ice
15.12.2020 09:07
Hei, Ninette Jeg beklager så mye for sent svar. Så leit å lese at du er misfornøyd med dekningen og kundeservice hos oss. Det er dessverre litt lite informasjon her, så det er vanskelig å gi deg et konkret svar tilbake. Jeg anbefaler at du kontakter oss på bytt.no@ice.no. Send med navnet ditt, telefonnummeret det gjelder og mer informasjon om hva saken gjelder, så undersøker vi dette nærmere. Om du er juridisk eier av et abonnement, kan du selvfølgelig få informasjon om hvilke endringer som er gjort på et abonnement. Du kan også det, om du er registrert som bruker av et abonnement. Det du ikke kan få som juridisk eier, hvor noen andre er oppført som bruker, er detaljert forbruk. Dette er informasjon kun bruker kan få, på grunn av personvern. Jeg ønsker deg en fin dag. Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å fortelle på Strømmen i dag at jeg fra den 10/12 vil jeg gå ned til 1gb. Nei det måtte jeg gi beskjed om den 10.Stivbeint.Resultat skifter opperatør til Fjordkraft.

Svar fra ice
15.12.2020 09:04
Hei, Arne Jeg beklager så mye for sent svar. Dessverre er det rent teknisk ikke mulig å endre abonnementet ditt fremover i tid. Dette må legges inn på dagen du ønsker endringen skal skje på. Du er velkommen til å kontakte oss på e-post, chat eller telefon 21 00 00 00 for dette. Du kan også endre abonnementet ditt selv på Min Side, eller i ice-appen. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Anne M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare rot med Ice! De gir ikke den dekningen de lovet."
5 syns denne omtalen er nyttig

En ivrig selger har flere ganger ringt meg for å få meg til å prøve Ice. Han har lovet at de leverer samme dekning som Telia, noe som absolutt ikke stemmer. Elendig forhold fra Ice der jeg bor. I tillegg bestilte jeg ny mobil i nettbutikken deres, fikk ordrebekreftelse, og beløpet ble reservert fra konto. Jeg hørte ikke noe mer, så ringte de etter en uke. Da får jeg vite at bestillingen ikke hadde gått igjennom, varen var ikke lenger på lager. Dette hadde jeg ikke fått beskjed om! Utrolig dårlig service!

Svar fra ice
15.12.2020 08:54
Hei, Anne M. H Jeg beklager så mye for sent svar. Vi leier nett av Telia, så det stemmer at du skal få samme dekning som du får fra dem. Vi leverer også dekning på våre egne sendere, der vi har bygget ut dette. Det er veldig beklagelig at bestillingen på telefonen din feilet. Det er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Selv om det er noe vi ikke ønsker skal skje, kan det innimellom skje en teknisk feil. Siden du har byttet selskap, ønsker jeg deg masse lykke til hos din nåværende operatør. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden, om du skulle ønske det. Ha en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen Wifi Tale for Samsung Galaxy S7 Edge!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha etterlyst WIFI Tale for Samsung Galaxy S7 Edge i løpet av et 1 år nå uten at det skjer noe, så gidder jeg ikke denne arrogansen til ICE mere! Dere har null interesse av å hjelpe meg som kunde! Chili Mobil, Telia og Telenor tilbyr WIFI Tale for denne mobilen som min samboer og min datter har! Når ICE velger å ikke ta det på alvor så kommer jeg til å bytte mobilselskap snart, for meg, min samboer, min datter og opprette et mobilabonnement for min datter som ikke har mobil ennå og kjøpe en mobil til hun i det nye mobilselskapet jeg bytter til! Velg et annet mobilselskap enn ICE, som bryr seg om kundene sine!

Svar fra ice
15.12.2020 08:39
Hei, Stig Jeg beklager så mye for sent svar. Jeg har forståelse for at du ønsker WiFi-tale til Samsung Galaxy S7 Edge. WiFi-tale er en relativt ny tjeneste hos oss. Vi får støtte for flere og flere telefonmodeller fortløpende. Dessverre har jeg ingen annen informasjon her og nå, enn at jeg anbefaler deg å følge med på ice.no/produkt/WiFi-tale. Om du ønsker det, kan jeg ta en nærmere titt på dette for deg. Send gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. Ta med navnet ditt, et av telefonnumrene det gjelder, og en kort beskrivelse av problemet du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no
ice har totalt 2666 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR