Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

en av verst kundeservice

Omtale av  Darius

en av verst kundeservice jeg har opplevd. Jeg anbefaler ikke denne tjenesten til noen

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Redusert hastighet ved binding

Omtale av  Øystein

Bra hastighet inntil jeg kjøpte mobil med 12 måneder bindingstid. Etter kjøpet aldri fått mer enn 10mbit. Dette gjelder 30gb abb til 449kr. De reklamerer for fri hastighet men leverer drastisk redusert hastighet

Svar fra ice
16.12.2020 09:31

Hei, Øystein! Så leit å lese at du ikke får høyere hastighet enn det. Har du Data Frihet aktivert? Om du har Data Frihet aktivert, vil 10 mbit/s være den høyeste hastigheten du kan få i vårt nettverk, ice+. Om du har Data Frihet aktivert, og du ikke ønsker å ha det lenger, kan du enkelt deaktivere det i ice-appen. Du er også velkommen til å sende oss en e-post til [email protected], om du ønsker vi skal se på det. Send navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, samt et kort sammendrag om hva det gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Lovet, like bra som Talkmore/Telenordekning

Omtale av  Jan

En butikkselger på Power Lillegrensen i Oslo overtalte meg til bytte mobilabonnemtent fra Talkmore til ICE da jeg skulle kjøpe mobil, før jeg aksepterte tilbudet spurte jeg først om den skulle være like bra god dekning som Talkmore/telenor dekning Jeg ble fortalt av selgeren at ICE kjøpte dekningen fra Telenor og fikk meg til å tro på det og lovet meg å få en god dekning Innen ca ei uke da jeg byttet nytt sim kort fra ICE opplevde jeg enda verre og helt mottsatt Jeg bor i en leilighet under etasje og får lavt konstant kun 1-2 bar signal/ dårlig dekning, hvergang skal ringe ut eller svar på anrop den detter ut , enten ikke kunne høre meg godt eller durer under samtalen, må alltid gå ut fra huset får få det litt bedre Samme gjelder når jeg på jobb/ kontoret , jeg ventet på en veldig vikig telefonsamtale fra legen min, de kunne ikke nåd meg og mistet legetimen min så dette problemet har også påvirket helsen min Har snakket med en selger fra ICE butikken og spurte hjelp om tekniskløsning, og har selv feilsøkt og testet nøye med mobitelefonen min, sjekket nettverk stillinger med 4G/ 5G signal fant ingen maskingvarerproblemer Rett og slett går jeg tilbake til Talkmore som jeg har vært fornøyd med og hatt null problemer i ca 15 år og ønsker å benytte angretten med 14 dagerstid og håper ikke det skal være krav på bruddgebyr med 1500,- dette er fryktlig kjedelig :(

Svar fra ice
16.12.2020 09:29

Hei, Jan Det er veldig leit å lese om problemene du opplever. Det stemmer ikke at vi leier nett fra Telenor. Vi leier nett fra Telia, i tillegg til å tilby egen 4G-dekning. Jeg forstår at du har store problemer med tale-kvaliteten din. Jeg ønsker at du skal ta kontakt med oss på [email protected]. Legg ved hele navnet ditt, telefonnummeret ditt, og et kort beskrivelse av problemet du opplever. Du kan også henvise til dette innlegget, om det er lettere. Jeg håper jeg hører fra deg. Mvh. Michelle ice.no

Styr unna

Omtale av  Frustrert

De lover i hytt å pine. De legger inn adresse du ikke bor på. De legger inn mail adresse som ikke er din. De tar betalt for flere nr som du ikke engang har. Appen er bra.

Svar fra ice
16.12.2020 08:24

Hei, Frustert Jeg beklager så mye for sent svar. Dette er noe vi absolutt må se nærmere på. Her vil jeg at du skal sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved telefonnummeret ditt, navnet ditt og en beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Eleneig

Omtale av  Anja

Blitt lovet bedre dekning, det har de absolutt ikke holdt. Har pr dags dato mye dårligere dekning enn jeg noen gang har hatt.

Svar fra ice
15.12.2020 15:54

Hei, Anja Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har god dekning. Dette er absolutt noe jeg vil se nærmere på for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, adressen din og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kvifor gidda.... Telenor e dyrare.. men 100 gangar bedre

Omtale av  Anders

Tom for data.. ingen beskjed at d e tomt.. Telenor gir beskjed. I morgon skal eg ha nett basert kurs hos ho eg e hos (tanja).. godt eg har Telenor. Dei ordne tingene. Skal få Tanja og alle eg kjenne om å bøykotta ice.

Svar fra ice
15.12.2020 12:24

Hei, Anders Jeg beklager så mye for sent svar. Det er veldig leit å lese at du ikke har fått noe varsel om at dataen din er oppbrukt. Vi skal sende deg en SMS når 80% og 100% av dataen din er oppbrukt. Siden noe virker å være galt i akkurat din sak, anbefaler jeg at du sender meg en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret eller kundenummeret ditt, og en kort beskrivelse av hva saken gjelder. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

Dårlig forbindelse. Dårlig gml side som ikke lenger gir info om forbruk

Omtale av  Ole

Dårlig dekning. Dårlig info om ny side og gml side som ikke gir info om forbruk. Et tvers gjennom sleipt selskap de fakturerer en måned før leveransen starter og forfall er a 14 dgr før leveransen starter. Noe tull hele tiden. Idiotisk info.sleipe oppringinger fra folk som vil gi deg nytt tilbud ettersom du «har opparbeidet deg en stor rabatt» En rabatt du heller ikke mottar. Bare triksing og fusking hele tiden.

Svar fra ice
15.12.2020 10:40

Hei, Ole Jeg beklager så mye for sent svar. Om du ikke ser forbruket ditt på Min Side, er det selvfølgelig noe vi ønsker å finne ut av for deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, kundenummeret ditt, og en beskrivelse av hva som er feil. Om du også har takket ja til en rabatt du ikke har fått, ønsker jeg også at du skriver om dette i e-posten du sender til oss. Du skal selvfølgelig få den rabatten vi har lovet å gi deg. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh. Michelle ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR