ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt var fikset fort. Hyggelig kontakt 100 poeng for morsomme gif
De svarer raskt, finner gode løsninger og er kjappe på å møte kundens behov. Har fått spesielt god hjelp av (anonymisert). Veldig fornøyd med kundeservicen.
Hei Øyvind, Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Billig? Nei blir ikke det når man har 2 abonnement og betaler det ene med kr 456 som var 1 regn v etablert, og det fortsetter men får et overhopp påfølgende mnd, men det betyr 1 mnd forskudd? Men den andre betaler vi da ikke men blir sendt inkasso!?? Hvor er logikken, de har allerede fått mer en 2x199 men neida! Siden den ene ikke er betalt sender vi til innkasso, da blir det enkelt chili mobil 1000gb og 399 mnd og deling til andre tlf, en annen mulighet Fjordkraft kunde 2 gb til 119 i stedet for 199 for samme tjeneste uten dobbelt faktura på en og inkasso på den andre, ps det er nok av seriøse tilbydere som har dekning!!! Kan ikke prate i telefonen fra Hønefoss til Drammen uten at tlf samtale blir brutt pga manglende dekning, min konklusjon kjøpe billig kjøpe dyrt, ps ikke kjøp ice abonnement, da er det kjørt!!!
Hei Endre, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Alltid god og rask service. Hyggelig personale. Har alltid fått god hjelp.
Bra kunderservice via Facebook og aldri hatt problemer med de. Billige er de også
Veldig fornøyd med kundeservice.Byttet 2 telefonabonnement og mobilt bredbånd til Ice. Fornøyd med telefon, men mobilt bredbånd er jeg MEGET misfornøyd med. Sjekket dekning og forhold på deres nettside før jeg bestilte. Fikk der opplysninger om at det det var meget god 4G dekning. (Brukes på hytta). I dag da jeg ankom hytta og skulle prøve nettet, ble det en stor skuffelse. Får et gult strek i utslag på signalstyrken. Nettet faller ut hele tiden, helt ubrukelig. Hva gjør vi her Ice?? Et års binding 😢😢😢
Hei Paul, Takk for din tilbakemelding. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre! Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg opplever å få den informasjonen jeg spør etter. Kundebehandlerne er hyggelige og forekommende og virker kompetente. Har også sett at Ice har gjort forandringer/forbedringer av nettsider m.m. etter pågang fra kunder. Ser fram til f.eks. tilbud om mobiltelefonforsikring. Alt i alt er jeg fornøyd som Ice-kunde.
Hei Kristin, Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no