ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får alltids hjelp med det man lurer pa, om det er nytt sim-kort eller om man har glemt pin og puk kode!
Hei Marit, Tusen takk for en super tilbakemelding. Godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. :) Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Lett og oppdatere abonnement selv. Ryddig oppsett. Lett og se mobildata til de andre abonnementene. chat med kundesenter.. lett, se giroer.
Hei Wibecke, Tusen takk for en hyggelig omtale, Wibecke! Det er godt å høre at du er fornøyd. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg har aldri hatt så dårlig dekning på mobilen, som etter jeg valgte Ice. Håpløst å ha E-nett 80% av tiden! Går tilbake til Telenor, de er lynraske.
Hei Hanne, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Håpløst dårlig dekning i utlandet. Spesielt datatrafikk. Kan stort sett bare glemme å jobbe på ASP-løsning. Har mellomlandet 3 ganger i Amsterdam i løpet av den siste måneden. Hadde ingen dekning noen av gangene. Måtte kontakte kundesupport i Danmark for å få liv i Ipaden. De klarte ikke å fikse det så ble ringt opp igjen av teknisk support. Brukte totalt 40 min på å få nett. Med mindre du kun er i Norge er det bare å styre unna Ice. Har 2 telefoner den andre med Telenor. Der opplever jeg aldri noe tull i utlandet.
Hei Geir, Det er leit å høre om problemene du opplever. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder! Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Prisen er bra, men elendig drift stadig brudd og 0 dekning og nå kommer jeg heller ikke inn i banken pga tekniske driftproblemer. Dette er ikke bra...
Hei Otto M. F Vi beklager igjen for ulempen dette har medført deg som kunde. Alle tjenester fungerer nå som normalt. Takk for tålmodigheten! Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Ok kundeservice, men dårlig dekning. Mitt abonnement har også hatt flere fordyrende tillegg som jeg ikke var klar over, jeg bytter nå.
Hei Lene, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummeret det gjelder. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Når det er umulig å kommunisere med firma via apper og andre relaterte medier og ber meg følge med på Facebook, noe jeg aldri vil være del av, blir det for dårlig. I ett døgn har systemet vært nede!!
Hei Johan S. W Vi beklager igjen for ulempen dette har medført deg som kunde. Alle våre tjenester skal fungere som normalt igjen nå. Ta kontakt med oss på "[email protected]" dersom du fortsatt opplever problemer. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no