ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt fungerer, god hastighet. Vennlig og kompetent service. Veldig god pris!
Synes denne prisstigningen er unødvendig. Det blir litt for dyrt.
Ble for en god stund siden tvunget over til Ice etter at de kjøpte opp kundebasen til Komplett Mobil. Ikke bare måtte jeg betale litt mer i måneden, men jeg fikk elendig dekning innendørs, og det i Sandefjord! Jeg hadde forventet mer av Ice, spesielt etter all skrytinga de har gjort av den "gode" dekningen deres. Har allerede byttet operatør fordi Ice øker prisene i april. Ikke bare sparer jeg penger, men jeg har nå full dekning innendørs. En skikkelig vinn-vinn-situasjon, spør du meg.
Hei Olav, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Husk at du er hjertelig velkommen tilbake til oss. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Min datter (14 år) har Ice og er godt fornøyd, både med kjøp av Iphone der og med abonnementet.
Har hatt ice mobil abonnement i flere år nå. Har til og med kjøpt telefon hos de. Alt funket som det skal.
Hei Iva, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så fint å høre at alt fungerer som det skal og at du er fornøyd med oss som operatør. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Innen 1. april byttet jeg våre abonnement, trist at dere blir dyrere, det er flere som er billigere enn dere også idag.
Hei Frida, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Har tatt kontakt med ice på telefon og chat mange ganger ila de siste 7 årene, da jeg har vært kunde av og på, på både mobil og mobilt bredbånd. Har aldri hatt noe problem med å avslutte abonnement, oppgradere, nedgradere båndbredde, bestille sim kort, etc. Kanskje jeg bare er heldig, men de er utrolig raske til å svare på chat. Disse folka kan kunde support etter min mening!
Hei Torbjørn, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Det varmer mitt hjerte at vi lykkes nettopp med dette. :-D Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no