Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårligt

Omtale av  Ufornøyd K

Helt siden jeg byttet fra Telenor til Ice har jeg angret. Dekning og 4g er tregere og generelt dårligere. Skulle gjerne avlyst abonnementet men jeg ble visst bundet til abonnementet i 3 år etter jeg godtok det attraktive tilbudet til selgeren via telefon. Fikk også beskjed av selgeren at det ikke kom til og påvirke swap abonnementet mitt hos Telenor, men det gjor det. Jeg får ikke oppgradere telefonen nå. Kan på ærlig vis si meg veldig ufornøyd. Har heller ikke mottatt no særlig bra kundeservice når jeg har ringt heller. Da får jeg bare samme svar “du godtok tilbudet“.

Svar fra ice
06.05.2020 13:33

Hei Ufornøyd K, Tusen takk for din henvendelse! Det er veldig leit å høre at du opplever dårlig dekning. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på bindingen/abonnementet ditt. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Best kundeservice

Omtale av  Karina

Veldig bra kundebehandling, bra dekning, bra pris. Jeg har 2 abonnement her, Ice Ung er perfekt for ungdommer.

Svar fra ice
04.05.2020 13:40

Hei Karina, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så utrolig godt å høre at du er så fornøyd med tjenesten vår og ikke minst kundeservicen vi gir! Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. :-D Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Kjempeproblemer med nett

Omtale av  Alex

Jeg byttet til Ice da jeg skulle kjøpe ny telefon for å få en god pris på denne. Dekningskartet, som jeg sjekket på forhånd, viste at jeg skulle ha god dekning der jeg bor. Dessverre er dette langt fra tilfellet, og nettet er tregt og faller ut til stadighet. Ville aldri byttet til Ice om det ikke var for å ha råd til telefonen jeg ville kjøpe, og nå er jeg bundet til et dyrt og dårlig nett. Vil dessverre aldri anbefale Ice til andre.

Svar fra ice
04.05.2020 13:40

Hei Alex, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Dekningskartet vårt er kun teoretisk, men ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. Du har også en angrefrist på 14 dager. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no

Ice og Ice+ fungere fint, Tolvsrød,Tønsberg,Vestfold.

Omtale av  Georg

Min erfaring er at Ice og Ice+ fungerer fint her på Tolvsrød, Tønsberg i Vestfold. Ice+ lever som ventet 10Mb/s og jeg klarer ikke å bruke noe særlig av pakken på 6 GB da pakken på 1000GB (Ice+) leverer som bare det. Hva som kan bli bedre må jeg overlate til andre, det fungerer stabilt og fint og jeg har ingen forslag til forbedringer annet enn at det hadde vært koselig med bedre dekning i turterrenget ved Trollsvann stuen i Andebu. Flott turterreng men dekning er det ikke. Ellers må jeg si at det er fin dekning både hjemme og på tur. En takk til Ice for en romslig Ice+ pakke som jeg abonnerer på, god å ha.

Svar fra ice
05.05.2020 13:42

Hei Georg, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Ni av ti i Norge har nå tilgang på ice sitt eget mobilnett som dekker hele 89% av Norges befolkning, i det nyeste og mest moderne mobilnettet i landet. :-D Selv takk til deg, som er kunde hos oss! Jeg ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

God dekning i distriktene

Omtale av  Rune B

Ice veksler mellom Teliadekning og eget Ice-nett slik at datadekningen oppleves som god og stabil enten du er i byen eller på landet. Eller ved kysten. Du får det du betaler for. Ekstra data kunne være billigere?

Svar fra ice
04.05.2020 13:40

Hei Rune B, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Så godt å høre at du opplever en fin og stabil dekning hos oss. :-D Kanskje ekstra data blir billigere i fremtiden? Hvem vet, hehe! Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skickade sim-kort fel, flyttade nummer 3 veckor tidigt utan godkännande, kundtjänst ljuger

Omtale av  Christoffer

Beställde bedriftsabonnemang och bad om att sim-kort skulle skickas till ny adress, för att vara säker på att det blir rätt noterades detta men sim-kortet skickades till fel adress. Trots att jag inte godkänt flytt av nummer genom att besvara på sms så påbörjade man flytt 3 veckor för tidigt och gav besked samma dag som flytt skulle ske. Jag kontaktade kundtjänst så fort jag såg smset och fick svaret att det var för sent att stoppa men att de skulle flytta tillbaka numret. Jag frågade om gamla simkortet och BankID skulle fungera, fick svaret att det skulle bli en nedetid på en timme, frågade igen "Och därefter ska det fungera som innan?" och fick svaret "yes". BankID slutade fungera och kundtjänst försökte förneka att man besvarat min fråga. Jag hade screenshot, skickade utdrag av konversationen och bad dem avbeställa abonnemanget. Oseriöst företag.

Svar fra ice
04.05.2020 13:40

Hei Christoffer, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no

Ligg unna dette selskapet

Omtale av  Anita

Vi er en familie på to voksne og to ungdommer som ble lurt inn i et bedriftsabonnement. Vi får beskjed om at vi må trykke OK på en sms slik at de kan sette i gang abonnementet med en gang. Det fikk jeg gjort i løpet av 30 sekunder. Dette viste seg å være godkjennelse på abonnementet og vilkår. Etterpå får vi beskjed om at prisene er uten mva og 24 mnd binding. Men vi kunne prøve det i 30 dager. Etter 2 dager finner vi ut at Fri data ikke fungerer og ønsker å avbryte abonnementet da det var helt avgjørende å ha "fri data"får å inngå avtale. Har sendt 2 mail angående dette uten svar. Ønsket i utgangspunktet å bruke angrefristen, men det har man ikke på bedriftsabonnement. Fikk beskjed om at hvis vi ønsket å gå ut av avtalen kostet det oss 15000 kr😳 jeg fikk sjokk og mistet nattesøvnen. Gråt noen tårer og følte meg j#%lig lurt. Etter 2 uker har vi bestemt oss for å betale ut ungdommene med 7500kr slik at de kan få "fri data" som virker. Hadde jeg lest disse vurderingene her først hadde vi selvfølgelig ikke latt oss lure, men... Jeg er i utgangspunktet ikke lettlurt, men det beviser bare hvor gode selgerne er. Veldig glad jeg ikke har en jobb som består av å prøve å lure folk. Sier igjen, IKKE inngå avtaler med ICE.

Svar fra ice
04.05.2020 13:39

Hei Anita, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du fikk en slik opplevelse hos oss. :-( Jeg ønsker å ta en videre titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR