ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ice skryter tilsynelatende av sitt eget nettverk her til lands. Nettverket har jeg prøvd ut i noen måneder, og kan si at jeg ikke er særlig fornøyd med det. I hele perioden har jeg foretrukket Telia sitt nettverk som man manuelt kan velge gjennom innstillingene. Etter portering som dessverre skjedde 5 dager inn i ny måned, så er det gjennom vilkår oppsigelsestid på 1 måned og synes det er greit å trekke fakturere for en hel måned. Personlig synes jeg "betal 30 for 5 dager" er en urimelig deal og ordrett tyveri. Operatører jeg har vært med tidligere har vist skjønn og bedt meg se bort fra slike faktura. Med slik service stiller jeg meg uforstående til hvorfor Ice i det hele tatt vinner en pris for kundeservice? Jeg forstår hvertfall hvorfor markedsverdien på selskapet nesten er halvert siden børsnotering. Mitt klare råd til alle som leser dette: bruk Ice for kampanjen på 99 kr/mnd i 2 mnd og innhent Trumf-bonusen - og bytt i godt tid før kampanjeperioden er over.
Vår mobile bredbåndsruter kutter stadig vekk. Og vi kan ikke se en film eller serie uten at det kutter. Og når vi ikke gjør det men er midt inn i nettsurfingen. Så kutter det like mye. Bindet oss et år, men når bindingen er ferdig så blir det Bye Bye Ice abonnement.
Hei Robert, Tusen takk for din henvendelse! Det skal absolutt ikke være slik at nettet faller ut, stadig vekk. Dette beklager jeg meget for. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Ved utgående samtale til abo med annen teleoperatør er lyden hos den jeg ringer opp helt forferdelig og må be om at vedkommende ringer meg opp, da er lyden ok. Dette skjer med flere telefoner jeg har prøvd (Huawei og Samsung) Telefonene er innstilt på VolTE 4G. Hold dere unna ice
Hei Svein, Tusen takk for din henvendelse! Så merkelig at du opplever dårlig lydkvalitet ved utgående tale. :( Jeg ønsker å ta en nærmere titt på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Ufyselig kundeservice. Sender fakturaer etter endt abonnement. Kjører forliksrådet på dem asap! Ved denne omtalelen vil de ha mine personalia uten GDPR samtykke, men ok. Forliksrådet neste stopp!
Hei, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at kundeforholdet ditt endte slik. :-( Nå er ikke jeg kjent med saken din, men ved en oppsigelse blir man fakturert for inneværende måned. Dette skal du få informasjon om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å si opp, anbefaler vi alltid å gjøre en oppsigelse slutten av en måned. Jeg beklager dersom du ikke fikk beskjed om dette. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg tok kontakt med ICE kundeservice de jeg byttet fra ICE til en annen leverandør. Faktura ble betalt for hele måneden, men byttet ble gjort den 13. i den måneden. Det viser seg at ICE tar seg betalt for hele den inneværende måneden man bytter fra de. Mulig de har skrevet noe om dette i avtalen, men jeg ser på dette som særdeles slett oppførsel når de mister en kunde - du vil dermed bli belastet opp mot en hel måned ekstra som du ikke har benyttet. Ha dette i tankene når du eventuelt blir kunde - samt når du bytter fra de. Se epost fra ICE ved min henvendelse: Takk for at du tar kontakt. Ved oppsigelse, så er det betaling av faktura ut inneværende måned. Som jeg kan se, så avsluttet du abonnementet 13.03. Betaling for hele mars måneden er da riktig belastet. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fin dag.
Hei Tidligere ice-kunde, Tusen takk for din henvendelse! Det stemmer at man blir fakturert ut inneværende måned, ved en oppsigelse. Dette skal man alltid få beskjed om, når man tar kontakt med kundeservice. Dette står også i vilkårene våre. Hvis man ønsker å gjøre en oppsigelse, anbefaler vi kundene våre om å gjøre dette slutten av en måned, for å få mest mulig nytte av pengene. :-) Jeg beklager dersom du ikke ble informert om dette, før du gjorde en oppsigelse. Du er hjertelig velkommen tilbake! Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Dårlig dekning. Forferdelig lav hastighet på opp og nedlastinger. Ruter kobler seg av nett ved ujevne mellomrom og må restartes opptil flere ganger per dag. Har klagd på dette fra dag én til ice, men det eneste som skjedde var at jeg ble rådet til å kjøpe en antenne til å ha ute... til ingen nytte. Annet enn at ice fikk litt mere penger hos meg. Får heller ikke bytte til et billigere abonnement (vi er ikke i nærheten av å bruke opp månedlige gigabyte) pga bindingstid. Så, styr unna. Alle andre alternativer er bedre enn ice....
Hei Kristian H, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du opplever dårlig dekning og hastighet. :-( Med 4G kan du forvente en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s. Utendørsantennen for Mobilt Bredbånd forbedrer signalstyrke og signalkvalitet slik at hastighet og stabilitet øker. Antennen er også nyttig i områder med basis- eller god dekning. Dette er også et åpent kjøp. Hos oss, så har vi også 30 dagers åpent kjøp på Mobilt Bredbånd. Dersom det da viser seg at produktet ikke virker, eller at du er misfornøyd, så har du mulighet til å angre kjøpet innen den tid, og få pengene sine tilbake. Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Min sambo har nylig byttet over til Ice etter at Ice kom best ut i pris. Øyeblikkelig etter å ha byttet sim-kort opplever sambo imponerende dårlig dekning - tross for at vi bor i kjernen av storby. Dette har siden vært et vedvarende problem. Anbefales ikke.
Hei Kim, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at dere opplever dårlig dekning. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på dekningen deres. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no