ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundeservice har alltid gjort sitt ytterste for å hjelpe meg når jeg har kontaktet de.
Var veldig enkelt og greit å både ordne og si opp abonnementet. Kommer tilbake til dere med det som ble sagt opp idag når brukeren har blitt eldre.
Hei Lillian, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre! Du er hjertelig velkommen tilbake. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Enkelt å kommunisere med. Raske svar og god hjelp.
Ble overfakturert for 30 dager etter at abonnementet var utgått, da jeg tok konkakt med kundeservice og ba om å få de 30 dagene kreditert fikk jeg tilbakesnakk og utrolig dårlig service. Jeg kan ikke ta igjen å noengang ellers ha blitt behandlet slik av kundeservice. STYR BORT FRA ICE.NET
Hei Jamie, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Snakket og chattet med **** på kundeservice i dag! Måtte de aldri gå fra å være så tilgjengelig, serviceinnstilt, blid og hjelpsom som Ice faktisk er! Kommer fra en ansiktsløst mobilleverandørgigant, der det ikke er mulig å få snakke med noen! Skiftet til ICE mye pga av dette og etter samtalen i dag, angrer jeg ikke et sekund!😃👍🏻👏🏻💪🏻 Tusen tusen takk ***** og ICE! Jeg gleder meg til å få en mobilleverandør jeg kan få tak i når jeg trenger det!😃👍🏻👏🏻👏🏻
Hei Stig R, Tusen takk for en super hyggelig omtale, Stig. Det varmer å høre dette! Ha en utrolig flott dag videre!😃 Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fikk kun nødnummer da vi var i Sverige 3 dager for 1 uke siden.
Forsøkt m flere ganger å bestille mms og mobildata. Går ikke. Har over flere mnd brukt Finsk abonnemang, Telia, ved siden å komme på nett. Latterlig. Gidder ikke mer.
Hei Johanna P Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Ha en flott dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no