Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Gode priser og god service

Omtale av  Kjersti

Er stort sett veldig fornøyd med icenet. Prisene er veldig gode, og dekninga er god. Servicen kunne vært lettere tilgjengelig. En chat integrert i nettsiden, og i app gjør kommunikasjon veldig enkelt, og ikke minst mer tilgjengelig.

Svar fra ice
21.07.2017 11:33

Hei, Kjersti Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg og din en riktig fin sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Utrolig god kundeservice

Omtale av  Carine

Kundeservicen hos Ice er eksemplasisk. Får alltid svar/hjelp til det jeg lurer på.

Tips til bedre kommunikasjon

Omtale av  Anita R. N

* Chat med kundeservice er bra, da jeg må være tilgjengelig på telefon i arbeidstid. Får også informasjonen skriftlig. * Kundekonsulenter kan bli flinkere til å bekrefte informasjonen som legges inn i systemet deres. Påse at det er riktig bruker, eier, telefonnummer, porteringsdato etc. IKKE TA NOE SOM EN SELVFØLGE! Aller helst skulle jeg lagt informasjon inn i systemet deres selv slik at jeg visste det ble riktig. * Sjekket skjemaet på nett, det var utfyllende, men manglet mulighet for selv å kunne sette porteringdato. OneCall krever at måneden betales i sin helhet. Derfor ønskes porteringsdato siste dag i måneden. Slike vilkår bør det tilrettelegges mer for. * Bekreftelse på e-post med utfyllende informasjon. Bestilte en portering til bedrift. Kontraktsdokumentet som kom på e-post der er et godt eksempel på hvordan det også bør være på bedrift. Denne e-posten bør komme FØR man bekrefter portering slik at man kan sjekke at informasjonen er riktig og i henhold til avtale med kundekonsulent, før man bekrefter noe som helst. Fikk en e-post, men der stod det blant annet ikke hvilket telefonnummer det gjaldt. Vi fikk oppklart det, og det viste seg at tidligere kundekonsulent hadde lagt inn feil telefonnummer. Heldigvis var dette nummeret overført til min jobb, og portering ble stoppet pga. jobben var eier. Hadde det ikke vært for dette hadde vi ikke merket noe til feilen før gammelt sim-kort hadde sluttet å virke. DET hadde vært krise. Basert på feil i porteringen på mitt tlfnr. til jobbens operatør, OG den ene feil-bestillingen her, gjør at jeg stoler mindre på kundekonsulenter, noe som igjen gjør at jeg stiller ekstremt høye krav til konsulentens kommunikasjonsevner. Nå krysser jeg alt jeg har for at det tredje telefonnummeret jeg administrerer blir portert til dere uten problemer. Ha en fortreffelig dag videre.

Svar fra ice
21.07.2017 11:32

Hei, Anita Tusen takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og din tilbakemelding er viktig for oss. Om du ønsker så kan vi ta å dobbelsjekke om alt er i orden med porteringen din. Send oss en e-post til "[email protected]" med telefonnummeret det gjelder så undersøker vi videre. Ønsker deg og dine en riktig god sommer! Mvh Carl-Fredrik ice.net

God hjelp

Omtale av  Magnus

Har ikke hatt ice så lenge men godt fornøyd med hjelpen fra kundeservicen.

Enkelt, rimelig

Omtale av  Ove

Billig, god dekning, bra service. Enkel og oversiktlig app.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dekning USA

Omtale av  Egil

Er meget misfornøyd med Ice sin dekning her i USA. Var her på jobb i 14 dager, fleste av dagene uten dekning. Tok kontakt, fikk vite at det var noen spesielle innstillinger vi måtte gjøre. Burde fått bedre info om innstillinger og kostnader for USA og Europa ellers.

Svar fra ice
17.07.2017 12:31

Hei, Egil Veldig dumt å høre at du har hatt dårlige opplevelser med oss i USA. Slik skal det selvsagt ikke være når du er på reisefot. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken og gjøre deg fornøyd igjen. Fint om du kan sende en e-post til "[email protected]" hvor du oppgir hvem du er, hvilket telefonnummer du har, hvor/når du opplevde disse problemene og hva du kaller deg her på bytt.no. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Bra abonnement

Omtale av  Sigurd H

Er meget fornøyd med ice, det eneste negative med det er at det er litt dårlig dekning der jeg bor.

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR