Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dere brukte perioden lørdag til tirsdag til ikke å løse problemet

Omtale av  Arne

Vodfone hadde overtatt app bildet til icenet. Dere påstod at jeg måtte finne icenet ikonet som ikke fantes. Måtte løse problemet selv. Kona sa fra om feil lørdag pr. mail. Tirsdag ettermiddag har hun ikke fått svar. Holder ikke!

Svar fra ice
12.07.2017 16:17

Hei, Arne Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort, og se om vi kunne gjort en bedre jobb. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste) - Hva du kaller deg på bytt.no Mvh Carl-Fredrik ice.net

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig god kundeservice

Omtale av  Anja

Du får veldig fort hjelp, og de er flinke med å forklare nøyaktig hva du skal gjøre.

Fungerer bra

Omtale av  Roy K

Tjenesten fungerer bra. Rimelig pris på tjenesten. Synes det er for dårlig at kjente feil ikke kommer opp på Driftsmeldinger. Har forsøkt den siden flere ganger den siste tiden, men det vises intet. Denne feilen vi har for tiden, synes jeg har tatt alt for lang tid å få rettet. (ca 3 uker)

Svar fra ice
11.07.2017 12:09

Hei, Roy K Tusen takk for tilbakemeldingen din. Jeg ønsker gjerne å se nærmere på saken din. Send oss en mail til "[email protected]" med følgende informasjon. - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper på å høre fra deg. Ønsker deg en riktig fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Lite med 6 Gb til 349

Omtale av  Inger-Lise

Burde hatt 8 GB til 349 kr. 6 gb blir for lite. 6 gb kunne kostet 329. 8 gb 349 Og 12 gb 379. Syns 449 kr for 12 gb er litt dyrt.

Svar fra ice
11.07.2017 12:09

Hei, Inger-Lise Takk for din tilbakemelding. Vi jobber hele tiden med å finne løsninger og produkter som passer best til våre kunder. Tar derfor med meg din tilbakemeldingen videre internt. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin sommer videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Supert

Omtale av  Kristin

Kjempe fornøyd! Super kundeservice og ikke minst billig! Det at dem ikke fakturerer overforbruk er kanskje det aller beste!

Svar fra ice
11.07.2017 12:09

Hei, Kristin Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss! Ønsker deg og dine en riktig fin sommer videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Super kundeservice

Omtale av  Katrine

Får alltid hjelp til det man lurer på :) Så kommer nok tilbake som kunde ganske snart.

Stort sett veldig bra!

Omtale av  Tommy

Det som er bra med ICE mobiltelefoni er at de ikke fakturerer overforbruk. Dette gjør de rimelige abonnementstypene svært konkurransedyktige. I tillegg er dekningen bra, og det meste fungerer problemfritt. Jeg har ICE selv, i tillegg til at jeg er økonomisk ansvarlig for ungenes numre. Jeg skulle ønske at det gikk an å fylle på mer mobildata på ungenes numre når jeg logger inn på Min Side for mitt eget nummer, i stedet for å måtte kontakte Kundeservice manuelt slik det fungerer nå. Og når man først må kontakte Kundeservice, kunne de utført det jeg forespør med en gang, uten tre forsøk på å selge meg et dyrere abonnement først. Også hadde det vært en fordel om man fikk tydelig info om at man i for eksempel Kina må sette om telefonen fra 4G til 3G manuelt før man får summetone. Men alt i alt, jeg ser ingen grunn til å bytte til andre leverandører.

Svar fra ice
11.07.2017 12:09

Hei, Tommy Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. Vi jobber hele tiden med å bli bedre derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR