ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes ice fungerer greit alle dager utenom helligdagene som jul og påske da alle andre streamer og bruker mye data. Ice har ikke god nok håndtering av trafikken og det går ut over oss forbrukerne. I påska 2019 har jeg ikke fått til å bruke det mobile bredbåndet i det heletatt på kveldene. Klarer ikke laste inn vg.no engang. Svarer fra kundeservice angående denne utfordringen er at man må regne med at det går tregt når flere bruker data. Å betale fast hele året for å ikke ha internett de dagene som faktisk teller er helt idiotisk. Skal bytte med en gang.
Hei, Ole Så leit å høre at du opplevde problemer med Mobilt Bredbånd, i påsken. Det stemmer at hastigheten avhenger av dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet til basestasjonen. Dersom problemet fortsatt vedvarer, så ønsker jeg at du skal sende oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Dekningen er veldig god, men det hjelper lite når hastigheten er svært dårlig. Har kjørt flere nedlastingstester og 4G på iPhonen jeg har er 4 ganger raskere!
Hei, Erlend Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet. Hastigheten vil kunne variere etter kapasitet og andre forhold. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Mvh Julia Ngo ice.no
Kun 3g nett som fungerer av og til, samt at mobilnett-innstillingene må justeres ofte. Tungvint
For dårlig dekning. Rot med månedspris. Meget oversiktlig nettside. Trivelig personale.
Har aldri opplevd så dårlig dekning, treg telefon og batteriet blir utladet hele tiden. Har hatt Telenor i mange år og opplever enorm forskjell. Er fornøyd med kundeservice og abonnementene, datarollover og deling av data fungerer fint. Men det hjelper ikke når dekning og hastighet er dårlig. Kommer til å skifte leverandør
Hei, Grethe Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. VI jobber hver dag for å yte den beste service for våre kunder, så her må jeg bare beklage. Jeg ønsker at du gjerne skal sende oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt saken din nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Hei. Sitter på høyfjellet med Ice Data Frihet og lurer på hvorfor i all verden vi lot oss lure til å ta dette abonnementet. Utsagnet "Fullstendig ubrukelig" er ikke engang i nærheten av å beskrive frustrasjonen. Dersom dette ikke bedrer seg kommer jeg til å forlange pengene igjen og bytte selskap.
Hei, Per Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerte optimalt for deg, i påsken. :-( Hastigheten vil kunne variere etter dekningsforhold, kapasitet og andre forhold. Dersom problemet fortsatt vedvarer, ønsker jeg at du sender oss en e-post til "[email protected]". Da skal vi få undersøkt det nærmere. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Da jeg valgte ICE benyttet de Telia sitt nett og bredbåndshastigheten var god, etter at de bygde ut eget nett i området er nedlastingshastigheten svært lav, ofte under 1Mbps. Opplasting ligger på 10-12 Mbps Kundeservice er OK, men det hjelper lite når tjenesten jeg betaler for ikke holder mål
Hei, Tor Så leit å høre at du opplever treg hastighet, på Mobilt Bredbånd. :-( Dette må vi få undersøkt nærmere. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", så skal vi få tatt en nærmere titt. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no