ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig dekning de fleste steder, nett som faller ut fra 100% til 0% mens jeg sitter i ro, mobildata som bare slutter og virke, dårlig informasjon ved tvangs overflytting fra komplett mobil.
Hei, Asgeir Så leit å høre at du opplever dårlig dekning, med oss. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett, og vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", med fullt navn og ditt telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken din nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Kjempeflott service, de ringer opp og ønsker deg velkommen! Fin pris på små abonnement, men dessverre alt for dårlig dekning der hvor jeg bor.
Hei, Marte Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er likevel trist å høre at du opplever dårlig dekning, på ditt område. :-( Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og håper vi vil kunne tilby optimal dekning, hos deg, i nærmeste fremtid! Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Bor i oslo, og har ikke dekning flere steder i leiligheten min. Veldig skuffet over Ice, går tilbake til Telenor
Hei, Cilla Så leit å høre at du opplever manglende dekning, i ditt område. I Oslo skal vi tilby meget god 4G-dekning. Jeg ønsker derfor å se nærmere på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] slik at jeg får undersøkt dette videre. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Jeg har nettopp byttet til ice på prøve. Første inntrykket er dårlig... Jeg jobber som pilot og flyr til USA. Her er det ikke mulig å bruke ice. SIM-kortet oppfører seg merkelig og lever sitt eget liv. Hvert 30. Sekund blanker skjermen ut, hvorav feilmelding kommer opp som sier ‘sim data updating’ og `oppdaterer sim-data’. indikatoren gir meg max 2 på en skala til 5. Når denne feilmeldingen kommer forsvinner kontakten med gsm-nettet og det vises et blokkerings symbol. Etter flere forsøk på å ringe her i USA, blir jeg aldri koblet på nettet, men feilmeldingen ‘mobilnett ikke tilgjengelig’ vises. Dette er jo ikke tilfredsstillende. Ikke i nærheten. Jeg må nok se meg om etter en annen leverandør av mobile tjenester.
Hei, Jan E. A Så trist å høre at du har opplevd problemer med tjenesten, i USA. Dette løses normalt ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen. Send meg gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og informasjon om hvilken telefonmodell. Da skal jeg få sendt deg en veiledning du kan gå gjennom, for å få løst dette problemet. :-) Ser frem til å høre fra deg! Mvh Julia Ngo ice.no
Bor på bygda på Sørlandet. Opplever å ofte ikke ha dekning når jeg kjører fra a til b.
Dette medfører at jeg ikke får brukt datafrihet. Angrer på at jeg bytta fra chili mobil. Bytter tilbake etter helga dette skapte bare drit og hodebry for meg. Takk ice for alle problemer ved deres søpple løsing.
Hei, Martin Så leit å høre at Data Frihet ikke fungerer optimalt, for deg. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no
Fra første gang jeg skrudde på mobilen med ice sim kort, Opplevde jeg tregt mobiltnett og DÅRLIG dekning! Ble fortalt at det var super dekning... men det var helt feil! Ikke å anbefale. god kundeservice.
Hei, Manuel Dette hørtes ikke helt optimalt ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no