ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, Idag har jeg snakket med en av deres ansatte noe som gjorde dagen min til hel#%te. Det var umulig å ha samtale med han dersom det var klart spm angående databruk og faktura. Derimot han var så bestemt for å ikke forstå situasjonen jeg var i. Jeg kommer til å bytte abonnement.
Hei, Shabnam A Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Opplever ofte at det er dårlig dekning, ser ikke ut til at jeg får 4G.
Her er jeg blitt fullstendig lurt. Jeg bruker rett og smett mer tid på å gå få nett enn hva jeg bruker på noe produktiv. Nå har de låst meg til 3 år som bedriftskunde. Lukter rettsak om jeg ikke får gå ut av denne avtalen kostnadsfritt. Lureri! Bor i Bergen Norges 2 største by, og jeg får ikke dekning mange steder midt i byen, så da spiser mobilen min opp de 6 GB jeg har blitt solgt jeg kan bruke i utlandet. Elendig!
Hei, Johannes T Så leit å høre at du føler deg lurt av oss. :-( Vi har verken noen intensjon, eller om å ønske om å lure våre kunder, så det er veldig beklagelig at du føler det slik. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Mobil ruter med abonnement fungerte første uken. Etter det har dataen blitt utrolig treg. Kan ikke streame Netflix en gang
Hei, Espen Dette må vi selvfølgelig få sjekket opp. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ble overført til Ice fra Komplett og da sank hastigheten betraktelig. Har fått hjelp fra Ice til å endre innstillinger, men det hjalp ikke. Jeg kommer derfor til å skifte abonnement.
Hei, Arne Så leit å høre at du opplever dårlig hastighet med oss. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på dette. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Skulle gått and å fått prøvd ice-nettet gratis, før man ble kunde... Sett om den trådløse på 499kr hadde hvert noe for meg... Usikker om skal bli kunde eller ikke.
Hei, Nils M. H. Nå er jeg ikke helt sikker på om du snakker om mobiltelefoni, eller Mobilt Bredbånd. Vi har uansett 14 dagers angrefrist når du bestiller mobilabonnement hos oss, og 30 dagers åpent kjøp, dersom det gjelder Mobilt Bredbånd. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, og en kort beskrivelse av hva slags abonnement du kunne tenkt deg, så skal jeg se på hvilke muligheter vi har for deg! :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Kundeservice og priser er bra, men problemet er dekningen. Samtaler blir brutt og mobildata faller ut altfor ofte.
Hei, Ken R. E Så leit at du opplever problemer med dekningen. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett nærmere på saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no