Meny

ice omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 30 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
ice

"Enkelt og greit abonnement"

Omtale om ice skrevet av Marius for 12.07.2019 14.31

ice har totalt 2164 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit abonnement"

Jeg synes ice er meget bra, det er et veldig enkelt og greit abonnement som tilfredsstiller. Appen kunne hatt noen forbedringer, slik at overføring av data og lignende var lettere.

Svar fra ice
26.07.2019 10.40
Hei Marius,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber hver dag med å kunne tilby de beste produktene for våre kunder, så det varmer mitt hjerte å høre at vi lykkes med dette. :-) Jeg skal også ta med din kommentar om appen vår videre til avdelingen dette gjelder.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Bytt.no
"Enkelt og greit abonnement" skrev Marius om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Marius og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Birgitta
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Grei nok"

Ikke best dekning. Mister signaler. Men har en veldig bra app. Tommel opp for den.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mobilt bredbånd er nesten ubrukelig i sommerferien"

ICE`s nett er IKKE bygget ut for å dekke det totale behovet kundene faktisk utgjør i sommermånedene. De kan ikke vise til faktatall/målinger som underbygger at samtidig bruk (altså flere tusen brukere på nett samtidig) håndteres teknisk/operasjonelt i nærheten av de verdier de benytter seg av i markedsføringen. At det i det hele tatt er lovlig ihht. forbrukerrettighetene og deres vern er svært underlig - mener jeg som kunde. De har solgt et produkt de IKKE kan levere, men ta betaling for - allikevel. Nesten som en planlagt svindel. Dvs. at man (som alle andre aktører i samme marked) reklamerer med teoretiske verdier på hastighet og kapasitet, mens kundene IKKE kommer på nett en gang. Man bruker f. eks SVÆRT mye tid (som man betaler DYRT for) bare for å åpne en eneste side på PC-en, og er ikke i stand til å bruke vanlige programmer som e-posthåndtering, nettsurfing, onlineapplikasjoner av forskjellig karakter, radio og TV-overføringer osv. ICE-nettet på hytta står mest og "spinner" hele sommeren, og er nesten ubrukelig. Det beste med ICE er reklamen deres, produktene (på sommeren) er katastrofalt dårlig mhp. levering av data de skulle ha levert (og som koster mye penger) alle kundene sine. Vi har stengt ned nettet på hytta, og vil muligens si opp abonnementet på sommerstid, da det ikke er "operativt" pga. den totale belastningen, og den formidable responstiden dette representerer. Det er også litt underlig at det ikke er underlagt en myndighetskontroll av noe slag, når man til de grader reklamerer med noe man IKKE har forutsetninger for å kunne levere, men verden vil bedras heter det, og det ser ut til å fungere i denne forbindelse!

Svar fra ice
26.07.2019 10.40
Hei Bjørn,

Først og fremst må jeg bare beklage for at du ikke har hatt en optimal opplevelse med Mobilt Bredbånd, fra oss. Høy trafikk på senderen modemet ditt er koblet opp mot, kan medføre lavere hastighet, fordi Mobilt Bredbånd er en delingstjeneste. Dette er typisk fra kl. 17 til 23 om kvelden, og rundt ferietider som påske og sommerferie. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester. Jeg beklager for ulempene dette medfører for deg.

Dersom du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, så kan du ta kontakt med oss på bytt.no@ice.no. Husk å inkludere ditt kundenummer i e-posten.

Ha en fin dag videre!

Mvh. Julia
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kommunikasjon, hyggelig kundeservice, gode priser"

3 ulike abonnement hos Ice. Fleksibelt, lettforståelig så lite behov for kundeservice. Men ved kontakt så er det positiv opplevelse. Gode priser. Håper dette fortsetter!

Svar fra ice
24.07.2019 22.24
Hei Cecilie,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å levere den beste service for våre kunder, så det gleder mitt hjerte å høre at vi lykkes med nettopp dette. :-)

Ha en fin dag videre, og god sommer!

Mvh. Julia
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig eller ingen dekning"

Dekningen forsvinner helt og har generelt dårlig dekning uansett hvor jeg har vært i Norge.

ice har totalt 2164 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR