ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning på mobildata bl. annet. Dårlig kundeservice! Umulig å ringe fra garasjen under min leilighet! Oppsummering... elendig selskap!!
Hei Torhild, Det er veldig trist å lese at du har denne oppfatningen av oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett gjennom saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
*STYR UNNA* Totalt useriøst firma. Aksepterer ikke oppsigelser til tross for abonnement uten binding, og sender i tillegg videre fakturaer for et produkt som ikke blir levert, og som er forsøkt kansellert på flere tidspunkt. Latterlig kundebehandling og helt fraværende supportkompetanse. Elendig dekning og null serviceforståelse. Anbefales IKKE!
Hei Ane, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Vi ønsker naturligvis ikke at det skal være slik. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Har 3 abonnement med ICE i familien og vi sliter med at vi må restarte telefonene for å få de til å virke igjen. Det gjelder Samsung Galaxy S10 og iPhone 7 plus. Jeg mistenker at det har med roamingen mellom Telia og Ice-nettet å gjøre. Telenorabonnementet (Komplett) hadde aldri dette problemet.
Hei, Øyvind Det er beklagelig å høre at du opplever disse problemene. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, numrene det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Det er et eller annet rart med dekningen. De har ikke eSIM..!! De tuller med fakturaene.
Hei Kjetil, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har hatt et par prøverunder med eSIM for mobildata, så jeg krysser fingrene for at dette snart skal være på plass, og at vi kan tilby dette til våre kunder i nærmeste fremtid. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever med dekningen/fakturaene. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Når jeg bruker mobildata så trekker ice det fra det vanlige abonnementet selv om jeg har data frihet og best dekning, hvorfor skjer det??
Hei Isan, Det er slik at Data Frihet kun fungerer når du er tilkoblet vårt dekningsnett (ice+). Du kan se hvor vi tilbyr ice+ dekning på vårt dekningskart: ice.no/dekning Til informasjon, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. I enkelte tilfeller, så stemmer dekningskartet altså ikke med realiteten. Får du fortsatt ikke brukt Data Frihet, selv om du er tilkoblet ice+, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Joda, billigere enn gigantene er de.. mer data inkludert får du.. Men alt er teoretisk. Bor i et område hvor Ice oppgir «Meget god» dekning, men snitt hastigheten ligger på Ca 0.5mbit. Det som er litt gøy er at hastigheten er såpass lav at det faktisk ikke er mulig å bruke opp sine månedlige GB, uansett hvor hardt man prøver. Det skal sies at de ringer med jevne mellomrom og hører hvordan det går, er man ærlig med de og sier ifra hvor dårlig det faktisk er, så er de kjappe med å gi deg hastigheter opp mot 4-5mbit, i noen uker hvertfall, før det faller tilbake til fullstendig ubrukelig. En annen artig ting med abonnementet er jo at du har en helt super opplastingshastighet på 12mbit, som selvfølgelig er helt meningsløst uten nedlasting.. Har nå irritert oss gjennom et års bindingstid, og ble lurt til å holde ut noen måneder ekstra når de ga oss en gratis måned og justerte opp hastigheten vår samme måned.. nå er hastighetene like håpløse igjen, og orker ikke ta kampen med Ice igjen og igjen for å ha noen uker med «ok» hastighet. Hade bra Ice, det har vært helt forferdelig.
Hei, Ole B Dette hørtes veldig merkelig ut. Uten kjennskap til saken, blir det vanskelig å kommentere den her. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummeret og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en riktig fin dag videre! Mvh. Julia ice.no
Ice klarte ikke å levere mobilt bredbånd (router innen avtalt tid). Ei heller ingen tilbakemelding om dette. Faktura forskudd for 2 mnd ble betalt. Men å få tilbakebetalt ikke benyttet Router viser seg å være svært vanskelig. Dette kan ta flere mnd om en i det hele tatt får pengene tilbake??? Elendig oppfølging fra Ice sin side. Her må ICE bli mye bedre...
Hei, Jørn I. J Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, kundenummeret det gjelder, og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få sett gjennom saken din. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no