ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med Ice :) Anbefales på det sterkeste. Eneste jeg håper på er en app. til Apple Watch.
Hei Henrik, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det setter jeg utrolig stor pris på. :-) Jeg håper vi kan tilby en app til Apple Watch i fremtiden. Følg gjerne med på hjemmesiden vår, for jevnlig oppdateringer. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Kjøpte ny mobil til min eldste sønn med Ice abonnement for ett år siden. Samtidig byttet jeg og min andre sønn fra Telenor til Ice. Har aldri hatt så dårlig dekning og datapakken ble oppbrukt med en gang. Etter en måned byttet jeg og min yngste sønn tilbake til Telenor. Nå er bindingstiden ferdig hos Ice for min eldste sønn og vi er endelig fri fra Ice.
Hei Grethe, Så leit å høre at dekningen ikke var optimal hos deg\dere. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Jeg ønsker selvsagt å ta en titt på dekningen deres. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Du vil ikke alltid kunne laste inn 720p HD videoer en gang. Befinner meg i en liten kommune. Kapasiteten er elendig. Hva som kunne forbedres er kapasitet. Kundeservice er da hyggelig.
Hei Arne, Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Jeg ønsker gjerne å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
For mange dårlige opplevelser! Bredbånd på hytta fungerer ikke når man ikke er alene på fjellet! Alt for dårlig kapasitet! Et familiemedlem har Ice på mobil, stadig surr. Kan ringe, men datatrafikk er bare å glemme!
Hei Just, Så leit å høre at du stadig opplever problemer. :-( Dette vil jeg selvsagt ta tak i! Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din, med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)
Dårlig dekning og service. Anbefaler ingen å velge denne leverandøren! Sender bruddgebyr og betaler ikke for bruddgebyret til sist leverandør... Uaktuelt å være kunde der. Blir lurt inn i et abonnement hvor du har masse GB men hjelper lite hvis du ikke kommer på nett!!! Pass opp for disse!!! Det ble ikke informert om fart eller nedsatt fart på abonnement av selger...
Hei Trond, Så leit å høre at du har fått en slik opplevelse hos oss. :-( Vi ble i 2019 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. Vi har også bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-) Mvh. Cecilie ice.no
Ville bytte, men dette ble gjort 4 dager ut i en ny periode. Da måtte jeg betale for en helt ny periode. De forsto ikke min frustrasjon over å måtte betale for en hel måned når jeg hadde brukt det i bare 4 dager.. Selv om de har skrevet det i sitt regelverk, er dette en urimelighet som fører til dårlig kundetilfredshet. Så i stede for at de kanskje hadde fått meg som kunde igjen, kommer jeg nok ikke tilbake dit..
Hei Simon, Så leit å høre at du fikk en slik start hos oss. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men det er slik at hos oss blir du fakturert fra den dagen abonnementet ditt blir aktivt. Du skal så klart ikke betale for en "hel" måned du ikke har vært hos oss. Jeg ønsker å undersøke denne saken nærmere. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av saken. :-) Mvh. Cecilie ice.no
God dekning i fjellområde hvor verken Telenor eller Telia har dekning. Typisk rundt Rondane.
Hei Stein, Tusen takk for en svært hyggelig tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med dekningen vår. :-D Mvh. Cecilie