Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 877 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 877 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 877 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 391
515
323
399
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no

Best på pris og dekning Vestlandet

Omtale av  Vandreren

Er mye ute i fjellet og har nesten aldri problemer med dekningen, venner som er med klager på sine mobil leverandører. Skriver "nesten aldri" da det er mulig å miste nett om man går i skygge daler.

Svar fra ice
11.09.2020 14:25

Hei, Vandreren! :-) Så hyggelig å høre, at du er så fornøyd med oss. =) Jeg håper du og dine får en fantastisk dag videre! Mvh Ruben ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Feilaktige opplysninger

Omtale av  Silje

Selger som solgte abb lovet meg både datarollover til mitt barn og telenordekning dersom ikke det var icedekning, noe som var kriterier for å bytte. Ingen av delene var tilfelle, og kun en beklagelse med beskjed om at dette står på deres sider på Internett. Grei dekning, fin pris og mye data.

Svar fra ice
08.09.2020 19:34

Hei, Silje. :) Jeg synes det er veldig leit å lese at du fikk feilaktige opplysninger av oss. Sånt skal ikke skje. Jeg takker for tilbakemeldingen din. Vi ønsker alltid å bli bedre, og sånne tilbakemeldinger som du gir, gir oss muligheten til å bli bedre. :) For ordens skyld, stemmer det at icejunior ikke inkluderer Data Rollover. Vi har også hele tiden leid nett av Telia, og ikke Telenor. Om du ønsker at vi skal ta en nærmere titt på saken din, må du gjerne sende oss en e-post til [email protected]. Legg ved navnet ditt, telefonnummeret det gjelder, og gjerne en kort beskrivelse av hva henvendelsen gjelder. Jeg ønsker deg en riktig fin dag. :) Mvh. Michelle ice.no

Utrolig uprofesjonelt

Omtale av  Jon

Bare rot, lover å rette opp feilfakturaer og ting de har gjort feil etc men Samme feil skjer gang på gang. Utrolig uprofesjonell kundeservice med nye kundebehandlere som ikke er innsatt i saken eller har god nok opplæring til å gi rett beskjed/info. Har holdt på med dette nå og gitt de sjanse på sjanse de siste 4 måneden men nå er det nok. Im out

Svar fra ice
07.09.2020 11:36

Hei, Jon Det er veldig leit å lese at du har opplevd feil på fakturaene du har fått fra oss, og at du har måtte kontakte oss for å rette opp i det. Videre, er det mer leit å lese at det ikke har blitt løst på din første henvendelse til oss. Vi ønsker å ta en nærmere titt på denne saken. Send meg gjerne en e-post too [email protected] med fullt navn, telefonnummeret/kundenummeret det gjelder og en kort beskrivelse av hva du har opplevd. Mvh. Michelle ice.no

Dårlig

Omtale av  Im

Dårlig dekning, dårlig internett, veldig dårlig roaming, har tilgang bare til en operatør i utlandet.

Svar fra ice
01.09.2020 08:20

Hei, Im Det er selvfølgelig kjedelig å høre at du har problemer med mobildata. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

Elendig hastighet og ansvarsfraskrivelse.

Omtale av  Tone K

Har kontaktet Ice ved flere anledninger for å klage på hastighet og stabilitet. Kundebehandlere i førstelinje har kun de samme standardsvarene å komme med, og er til ingen hjelp. Enden på visa er at Ice ikke garanterer for dekningsgraden, og "kan "ikke" gjøre noe med problemet som er hastighet og stabilitet. Ice KAN gjøre noe med dette, som å bygge nye basestasjon. Dette ønsker de selvfølgelig ikke i området her jeg bor fordi det ikke er lønnsomt. Jeg fikk i dag anbefalt å forsøke en forsterker/antenne som ICE kunne fortelle hjalp i 50% av tilfellene, og det var jeg som måtte betale for denne selv, rundt 1400,- kroner. ICeE er sikkert ikke eneste aktør som har disse utfordringene, men fy f så dritt lei man blir når man aldri kommer noen vei med problemene man har fordi ICE får siste ord ved at de ikke garanterer for dekningsgrad og hastighet.

Svar fra ice
01.09.2020 08:19

Hei, Tone K Jeg forstår at dette er frustrerende. Dersom du tenker på dekningskartet vårt, stemmer det at dette er et teoretisk dekningskart. Vi jobber kontinuerlig med utbygging av nettet vårt. Hastighet avhenger av dekningsforhold, frekvenstype, signalstyrke, avstand til sender, tid på døgnet og hvor mange som er koblet opp til samme basestasjon. Send gjerne en ny henvendelse på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig nett

Omtale av  Kristin K

Har klaget på det icenettet før, Icenettet er så tregt at en kommer ikke inn på nettet en gang, ha vurdert og si opp icenet og ordne et annet mobiltnett., kommer til og se meg om etter et annet nett.

Svar fra ice
01.09.2020 08:19

Hei, Kristin K Så leit å høre at du opplever problemer med lav hastighet. Send gjerne henvendelsen på e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummer/kundenummer og en kort beskrivelse av problemet. Så skal vi se nærmere på dette for deg. :-) Mvh. Tina ice.no

5 år og fremdeles best

Omtale av  Tintor

Har hatt Ice på 4 mobiler i over 5 år på Røros og kjører en del rundomkring i Fjellregion og Trondheim og aldri opplevd problemer med signal. Veldig enkelt å få tak i kundebehandler og får greie svar de få gangene jeg lurte på noe. Har også mobilbredbånd gjennom Ice, og den funker 95% av tida perfect, kan vare litt tregt noen ganger spesielt om kvelden. Alt for dyrt 800 kr.mnd for den største pakke og ift. opplevd kvalitet. Finner desverre ingen bedre mens jeg venter på fiber.

Svar fra ice
01.09.2020 08:18

Hei, Tintor Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. :) Vi ble i 2019 og 2020 kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum. :) Jeg ønsker deg og dine en riktig god dag. Mvh. Tina ice.no

ice har 3 877 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR