Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget fornøyd. (249,- for 10GB + 1000GB for 99,-)

Omtale av  Knut

Får 1TB for kr 99,- ekstra pr. mnd. Bra dekning i store deler av Trøndelag som er testet.

Svar fra ice
25.11.2021 13:24

Hei, Knut! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊 Det stemmer, hos oss får du tilleggstjenesten Data Frihet med 1000GB til kr. 99,- ekstra per mnd. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Godt fornøyd

Omtale av  Alf A. P

Har hat ice i mange år, kona og ungene også, i løpet av denne tiden har det fungert som forventet og dekningen i området har blitt gradvis bedre, må nevne at dekningen til de "store" har vært på samme nivå så ikke noe og utsette der. Enkelte plasser (samme sted) hender det samtalen bryter når en kjører bil. Jeg har aldri opplevd og bli oppringt fra selgere til ice, har fiber bredbånd fra en av Norges største leverandører som helle tiden ringer og spør om jeg ikke skal bytte til deres fantastiske mobilabonemang. Setter veldig pris på at ice ikke har sunket så dypt og respekterer meg som forbruker.

Svar fra ice
22.11.2021 15:21

Hei, Alf A. Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd som ice kunde i alle disse årene!😁 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Dårlig dekning

Omtale av  Alfred

Operatøren drive å hoper på telia sitt dekning, sellom at i området er ice+ dekning. Ringte til kundeservice å klaget fikk svar at det går ikke an velge fast operatør. Det 1000 Gb er ubrukelig rett og slett. Har byttet til chilli allerede. Aldri mer ice

Svar fra ice
22.11.2021 15:21

Hei, Alfred Veldig synd du har opplevd problemer med Data Frihet. Vårt eget nett (ice+) er det foretrukne nettet og telefonen skal derfor velge dette nettet i alle områder hvor dette er tilgjengelig. Men noen ganger kan dessverre telefonen tulle og hoppe over på Telias nett selvom ice+ skal være tilgjengelig. I disse tilfellene kan man "låse" nettet på telefonen til ice+. Om du sender oss en epost med fult navn og mobilnummeret dette gjelder, til [email protected], så kan vi sjekke om du skal ha ice+ tilgjengelig i området du oppholder deg. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no

Ren lureri! Hold dere unna!

Omtale av  Arian T

Fikk tilbud på fribruk data, men ble ikke informert om at det er kun ice+ områder som har tilgang på 1000gb. Dette ble jeg ikke informert om av selger! Fikk melding om at jeg har kun 3 gb igjen, gikk noe sekunder Fikk jeg melding igjen og finn beskjed om at det er 1 gb igjen og gikkå noen sekunder fikk jeg beskjed om at jeg hat brukt opp (surfet ikke på nettet). Spørsmålet er hvordan det er mulig å bruke 3gb på noen få sekunder! Det dere driver med er ren LUEREI og SKAM dere virkelig! Det dere driver med er ikke greit!

Svar fra ice
19.11.2021 09:10

Hei, Arian Veldig leit å høre at det ble unnlatt å fortelle deg om at Data Frihet kun kan benyttes i vårt eget nettverk. Det er tilgjengelig i områder hvor vi har bygd ut nettet vårt, som igjen betyr kun i Norge. Her kan du lese mer om Data Frihet: https://www.ice.no/produkt/data-frihet/ Jeg tar gjerne en kikk på abonnementet ditt for å se om det er noe vi kan gjøre for deg i dette tilfellet. Send meg en e-post til [email protected] med hele navnet ditt og mobilnummeret ditt. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no

Pen fasade men dårlig teknisk løsning

Omtale av  Vladimir

Litt om min historie, er kunde for ca 4 måned nå, før skiftet til data frihet undersøkt om dekning i mitt området, frekvenser, om dekning er stabilt nok, jeg bor ganske sentralt på Flesland, fikk svaret at alt skal fungere som den skal. Etter tre måned og kanskje 15 ganger jeg har ringt i ice sin kundestøtte jeg kan si bare enn ting, ICE forstår ikke selv hva de selger ofte heilt inkompetente teknisk kundebehandling, jeg forsøkt selv å benytte tre forskjellige sim kort også brukte sim i to forskjellige enheter med samme resultat, enheten mister koblingen med ICE+ sin ruter og bruker i den tid den vanlige data gjennom Telia sin nettverk, når 10gb som jeg bruker på vanlig data er brukt opp får du kjempe ustabilt nettverk som kobles av hver 6min og MÅ kobles tilbake manuelt gjennom nettverket valg, den passer ikke hvis du velger ice data frihet som hotspot hjemme for å bruke kontent med barn, se serier og filmer. Kundeservice har ikke nokken løsning på dette utenom å fylle opp vanlig data med nokken få ekstra gb som er bare midlertidig løsning. Hver eneste gang jeg har ringt de prøver å peke fingeren på min telefon og innstillinger på den og bare en av ti i kunde konsulent er jeg snakket med forklart at det er 800mhz koblingen og hvis den mister kontakten da bruker den vanlig data de 6min den er frakoblet fra ice+ nettverk og verste tid er i kveldene når flere brukere er i systemet og data kapasitet på ice+ nettverket er for høyt. Med en gang du brukte opp sin vanlige data, systemet ser deg som "BRUKTE OPP DATA BRUKEREN" og gir deg meget lavt prioritet i systemet. Jeg generelt er meget misfornøyd med den løsningen og ice som selger den. Håper det blir bruk for de som er allerede kunder eller vil være kunder hos ICE.

Svar fra ice
17.11.2021 12:32

Hei, Vladimir Dette var ikke noe gøy å lese! Jeg beklager så mye for problemene du har opplevd, og ønsker gjerne undersøke saken for deg. Våre kundebehandlere gjør alt for å yte god service hver dag, så dette syns jeg ser merkelig ut.. Jeg trenger litt mer informasjon fra deg, så jeg ber deg om å sende meg en mail til [email protected] med nummer, navn og en kort forklaring av problemet, slik at jeg kan finne en løsning for deg :-) Jeg ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skuffet

Omtale av  Ove T

Dårlig hastighet på internett, samt ett dataforbruk jeg aldri har sett maken til. Responstid på kundeservice er også langt fra det som var lovet.

Svar fra ice
16.11.2021 11:17

Hei, Ove T Dette må vi få sett på for deg. Det er fint om du kan sende meg en e-post til [email protected]. Legg ved ditt navn og telefonnummer, og gjerne en forklaring på problemet du opplever, så vi kan kontakte deg og finne ut av dette. Jeg ønsker deg en fin dag! Mvh Heidi ice.no

STYR UNNA!!

Omtale av  Karoline

Fakturerer feil beløp nesten hver eneste måned, fakturerer forskuddsvis, så hver faktura er vanskelig å gå i gjennom for å finne feilen, og man må betale ekstra for å komme ut av avtalen (uten bindingstid). Har på grunn av dette brukt utallige timer med kundeservice, som er gjennomgående nedlatende og lite hjelpsomme, samt bruker mye tid på å prøve å selge deg andre produkter i tillegg. Aldri igjen, styr unna!

Svar fra ice
16.11.2021 11:17

Hei, Karoline Aller først må jeg beklage for ulempene dette kan ha medført for deg! Jeg ønsker å undersøke dette for deg da det høres ut som noe har vært riv ruskende galt. Du skal naturligvis komme deg ut av avtalen uten bruddgebyr dersom du ikke har noe bindingstid, så dette må jeg se på! Vi gjør alt for å gjøre våre kunder fornøyd, så jeg trenger at du sender meg en e-post på [email protected] med fullt navn, fødselsdato samt nummeret det gjelder. Skriv også en kort forklaring på problemet, så skal jeg se på saken for deg :-) Jeg hører fra deg, og ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Stine ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR