Meny

ice omtaler og erfaringer

2,6/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
21
av 37 innen
mobilselskap
48%
anbefaler
ice

"Treigt, treigt, treigt!"

Omtale om ice skrevet av Dim G for 13.05.2020 22.17

ice har totalt 2596 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Treigt, treigt, treigt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk oss ice mobilt bredbånd idag. Hadde gleda meg i hele dag for å komme meg på nett igjen, men gleden var utrolig kortvarig! 600 KBPS opp (jepp, i 2020) og 900 KBPS nedlastning. Er vi fortsatt i 2003 og ADSL, isdn? Utrolig skuffet da jeg i hele dag har snakket med både folk på Elkjøp og direkte med Ice. 50/20 Mbit fikk jeg vite, som mange andre her ser jeg. Har flytter på routeren fler steder men hjelper ikke. På dekningskartet står det VELDIG GOD DEKNING. Nei. Terningkast 1.

Svar fra ice
18.05.2020 07.53
Hei Dim G,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at ditt Bredbånd ikke fungerer som det skal. :-( Du kan forvente deg en hastighet mellom 2 og 40 Mbit/s, med 4G.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Bytt.no
"Treigt, treigt, treigt!" skrev Dim G om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Dim G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kaos i overgang til Ice"
1 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med bytte til Ice har alt bare blitt et salig rot med bruddgebyr, kreditnota, nye regninger som man ikke vet hva er for, trodde alt hadde ordnet seg og at jeg skulle se bort fra de faktura som var kommet og at det kom nye faktura, da denne kom ble den betalt men så visste det seg at sendt var en faktura som skulle betales men det sto ikke hva denne var, enda vet jeg ikke men for å unngå inkasso ble denne betalt, vet enda ikke hva denne er for, tror det er for 1 dag med data og tele for 2 abonnement, denne kom seg da på ca 1500 kroner, dette var av en ny ansatt hos ice og han gidde ikke engang å ringe så vi kunne finne en løsning, kom bare Mail om at dette var ikke noe han kunne gjøre noe med så jeg måtte ta det opp med noen som ikke visste hva saken handlet om, så om du skal velge Ice ta deg veldig god tid og be om en erfaren saksbehandler det er rådet jeg kan gi. Eller så er jeg fornøyd med dekning og priser hos Ice men kundebehandlingen deres gir jeg 1 stjerne.

Svar fra ice
18.05.2020 07.52
Hei Martin,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har en slik oppfatning av oss. :-( Vi ble i 2019 og i år kåret til Norges beste kundeservice, og jobber hver dag med å yte den beste servicen for våre kunder. Vi setter våre kunder i sentrum.

Slike tilbakemeldinger gjør at vi kan vokse og bli enda bedre.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Sveinung O
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dekket ca 1500 i utkjøp"

Dekket ca 1500 i utkjøp, skulle ha 3000 igjen for at eg gikk ut før der var gått 36mnd.

Tom J. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"De skulle vært stilt for retten"

Har hatt et abonnement på ICE som jeg aldri har fått nytte av, fordi SIM-kortet ikke funket! Eneste gang det har skjedd meg. Så sender de meg fakturaer, sender de umiddelbart til inkasso som koster 350 kroner ekstra. Ved inkasso sperrer de abonnementet, men hint hint! De åpner det igjen når inkassoen er betalt, så plutselig får du en inkasso til! Og dette fortsetter. Har snakket med kundeservice, til ingen nytte. Så INGEN TING er bra med ICE.

Svar fra ice
18.05.2020 07.52
Hei Tom J.H,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du ikke fikk nytte av tjenesten vår. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, meg jeg ønsker å ta en titt.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Kundebehandler gir uriktig informasjon"

Kundebehandler sier noe på telefonen, og får regning på noe annet. Styr unna dette useriøse firmaet.

Svar fra ice
14.05.2020 09.49
Hei Hilde,

Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du har fått feil informasjon. :-( Nå kjenner ikke jeg til saken din, men jeg ønsker å ta en titt på fakturaen din.

Send meg gjerne en e-post til bytt.no@ice.no med fullt navn, telefonnummeret det gjelder\kundenummer og en kort beskrivelse av problemene du har opplevd. :-)

Ha en fin dag!

Mvh. Cecilie
ice.no

Mvh. Cecilie
ice har totalt 2596 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR