ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selv om Ice har god service har jeg sagt opp abonnementet. For 2 år siden betalte jeg 99 pm, nå er det 149 pm. Det går fort i svingene. Ice: prøv kanskje en pensjonistabonnement!
Hei Robertb, Tusen takk for din henvendelse! For ice er det, og har det alltid vært viktig å gi kundene våre mest mulig verdi for pengene. Med dette mener vi god kundeopplevelse, god dekning og nok data til konkurransedyktige priser. Da vi kom på markedet i 2015 satte vi ny standard for hva kundene måtte betale for mobildata og vi har bidratt til å presse prisene ned siden. Justeringen vi gjør nå på vårt 1 GB abonnement er den først vi gjør på tre år. Vi vil fremdeles være konkurransedyktige på våre abonnement. Samtidig som vi fortsetter å bygge ut Norges nye mobilnett ice+, for enda bedre opplevelse og styrket konkurranse med tre mobilnett i Norge. Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Jeg har et AS med en ansatt (meg selv) og ble ringt opp av en selger fra Ice om tilbud på et gunstig bedriftsabonnement med priser bare han kan tilby. Jeg startet samtalen med at mobilabonnementer (3 stk) vi har i dag betaler jeg privat. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke ord han brukte, men jeg forsto det slik at vi kunne få samme betingelser privat siden jeg eier en bedrift. Jeg har dummet meg ut og godkjent avtalen på e-post mens jeg snakket med han uten å lese gjennom. Jeg trodde vi var enige. Han var behjelpelig med å fjerne barnas tel numre fra opplysningstjeneste. Da jeg hadde mulighet til å lese gjennom avtalen på nytt 1,5 time senere skjønte jeg at dette er feil og jeg har inngått en bedriftsavtale og har sendt Mail til selgeren(uten å få svar) og har ringt kundeservice som har opprettet en klagesak. Vi har ikke kommet til enighet og snakker forbi hverandre. Mine poeng er at abonnementer var private og mine to barn er ikke ansatte i bedriften. Jeg føler meg lurt og i tillegg er det bindingstid på 24 måneder ellers må jeg betale bruddgebyr på kr 3.000 eks mva. Kundekonsulent som er den øverste klageinstans hos Ice står ved at jeg har sagt at «Jeg kan ta avgjørelse på veine av bedriften» og at de finner det rimelig at siden jeg har åpnet e-post og bekreftet avtalen så hadde jeg mulighet til å lese gjennom. Og det er helt riktige påstander dratt ut av konteksten. Jeg hadde større forventninger til Ice-kundeservice. Ønsker at de skal være mer løsningsorientert og prøve å gjøre kunden mer fornøyd. Vi kunne møtes halvveis, men jeg føler meg presset til å beholde avtalen og betale den privat hvis ikke jeg får noen gode tips på hvordan jeg kan løse dette. Greie priser, men etter en slik kundeservice vil ikke jeg ha det gratis og kommer til å forbanne Ice hver gang jeg tar i telefon.
Hei Galina, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at du føler deg lurt og at du sitter igjen med en slik oppfatning av oss. :-( Dette ønsker jeg selvsagt å ta en nærmere titt på. Send meg gjerne en e-post til [email protected] om du ønsker at jeg skal ta en nærmere titt på saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Cecilie ice.no
Alt fungerer, god hastighet. Vennlig og kompetent service. Veldig god pris!
Synes denne prisstigningen er unødvendig. Det blir litt for dyrt.
Ble for en god stund siden tvunget over til Ice etter at de kjøpte opp kundebasen til Komplett Mobil. Ikke bare måtte jeg betale litt mer i måneden, men jeg fikk elendig dekning innendørs, og det i Sandefjord! Jeg hadde forventet mer av Ice, spesielt etter all skrytinga de har gjort av den "gode" dekningen deres. Har allerede byttet operatør fordi Ice øker prisene i april. Ikke bare sparer jeg penger, men jeg har nå full dekning innendørs. En skikkelig vinn-vinn-situasjon, spør du meg.
Hei Olav, Tusen takk for din henvendelse! Så leit å høre at vi ikke var en optimal operatør for deg. :-( Vi har bygget Norges mest moderne mobilnett, med 4G som er klargjort med 5G for ekstra høy hastighet i fremtiden. Dekningen vår inkluderer også automatisk full dekning i Telia sitt nett, slik at du er godt sikret uansett hvor du befinner deg. Husk at du er hjertelig velkommen tilbake til oss. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no
Min datter (14 år) har Ice og er godt fornøyd, både med kjøp av Iphone der og med abonnementet.
Har hatt ice mobil abonnement i flere år nå. Har til og med kjøpt telefon hos de. Alt funket som det skal.
Hei Iva, Tusen takk for en meget hyggelig henvendelse! Det er så fint å høre at alt fungerer som det skal og at du er fornøyd med oss som operatør. :-) Ha en fin dag! Mvh. Cecilie ice.no