Mobiltelefoni

ice omtaler og erfaringer

3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
0
av 23 innen
mobilselskap
57%
anbefaler
ice

"Mobilnet i utlandet"

Omtale om ice skrevet av Hashim for 28.06.2017 11.19

ice har totalt 1477 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilnet i utlandet"

Fikk hjelp raskt da jeg ikke fikk koblet til mobiloperatør i utlandet
Anbefaler til andre.

Bytt.no
"Mobilnet i utlandet" skrev Hashim om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Hashim og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Dag J. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Rett og slett dårlig dekning i Norge og utlandet"

Dårlig dekning. De jeg som regel er sammen med. Har en annen leverandør og har dekning hvor det en skulle være. Ikke ice.net.

Svar fra ice
28.06.2017 14.42
Hei, Dag J. M

Dette skal vi komme til bunns i. For at vi skal kunne hjelpe deg med dette problemet, må du enten kontakte oss på Facebook eller sende oss en e-post til "some@ice.net".

Gi oss følgende opplysninger:
- Fullt navn
- Telefonnummer
- Telefontype
- Hva du kaller du deg på bytt.no
- Hvor (hvilke steder) du opplever dårlig dekning.

Jeg håper at du sender oss en e-post, slik at vi kan gjøre deg fornøyd igjen.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Kattarina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Får svar på det jeg spør om"

Det som er bra med ice-net er at jeg får svar på det jeg spør om, at det ikke er bindingstid, at det er rimelig, at det ikke er overfaturering.
Svartid kan bli bedre?

Svar fra ice
28.06.2017 11.32
Hei, Kattarina

Tusen takk for god tilbakemelding.

Vi jobber stadig med å bli bedre så din tilbakemelding er viktig for oss.

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Ganske bra, god prisvennlighet, men litt vanskelig å nå frem når uhellet først er ute"

Etter et ran som var brutalt der mobil ble tatt en helg i Spania var det vanskelig å nå frem per pc (det ble ulogisk å skulle ringe når en var uten telefon). Fikk altså ikke sperret telefonen, slik at man blir resten av ferien gående frustrert og lure på hva som skjer. Det som skjer når blir ranet er noe man må forutsette vil skje, dessverre. Ellers er servicen hyggelig når man når frem, i løpet av det året jeg har vært kunde har også mye bedret seg med faktura og betaling. Men det bør være enda lettere å nå frem for service. Ellers er jeg ikke vært så opptatt av om det er raskt å laste ned, osv. Forøvrig lei all reklame om diverse teleoperatører... Det gjelder alle.

Svar fra ice
28.06.2017 11.31
Hei, Mr!

Tusen takk for tilbakemeldingen. Det varmer å høre at du er fornøyd med servicen når du har vært i kontakt med oss. :)

Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.

Ønsker deg en riktig god sommer!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
Mcbryden
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Har ukes-abonnement, men etter to uker er hastighet skrudd ned"

Etter at to uker er gått må jeg vente til neste måned skal jeg inn på nettbank. Da er hastighet så liten at nettbanken tar timeout. Betaler 175 per uke for abonnement, men er bite-dosen brukt opp kan man sitte der med skjegget i postkassa. Hastigheten er minimal. Og er det flere brukere på skjer det at helt nettet stopper. Når ny måned starter er alt ok i to uker. Merkelig firma-policy.

Svar fra ice
30.06.2017 11.28
Hei, Mcbryden

Hei, Robert!

Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort.

Kort forklart så tar vi ikke betalt for overforbruk, derimot så struper vi hastigheten opptil 64 kb/s. Du vil da få mulighet å beholde hastigheten til du får ny datapakke eller kjøpe ekstra datapakke.

Send meg en e-post til "SoMe@ice.net" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten:

- Fullt navn
- Telefonnummer
- Kort oppsummering saken du klager på (du må gjerne copy paste)
- Hva du kaller deg på bytt.no

Håper å høre fra deg!

Mvh
Carl-Fredrik
ice.net
ice har totalt 1477 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 12 GB
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 8 GB
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 18 GB
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
529 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 25 GB
Fri tale, SMS og MMS
25 GB
pr. mnd
589 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no