Meny

ice omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 25 innen
mobilselskap
45%
anbefaler
ice

"mobil bredbånd"

Omtale om ice skrevet av Alla for 20.06.2022 11:46

ice har totalt 3031 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"mobil bredbånd"
1 syns denne omtalen er nyttig

helt dårlig erfaring med ice bredbånd((( haster holder hele tider 2-4mbit/s ellers mistet kontakt, må restartet mange ganger

Svar fra ice
21.06.2022 16:07
Hei, Alla Kjempeleit å høre at du opplever dette! Send oss en e-post på [email protected] så skal vi se om ikke vi kan få hjulpet deg. Ønsker deg en fin dag! Mvh Tina ice.no
Bytt.no
"mobil bredbånd" skrev Alla om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Alla og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bruddbebyr på 7.300 kr etter å ha vært mobilkunde i 5,5 år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg prøvde å bytte abonnement for et par år siden. Da var jeg en eller to mnd. unna avtaleperioden på 3 år, men fikk helt sjokk over at bruddgebyret var så mye som 7.000 kr. Dermed sa jeg at da får jeg bare bli hos dere litt til, for å spare de 7.000. Siden jeg nå igjen har fått bruddgebyr på over 7.000 kr, startet visst bindingstiden på nytt da jeg prøvde å bytte sist. Utrolig

Svar fra ice
13.06.2022 20:30
Hei, Stig Dette hørtes litt rart ut. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected] med ditt navn, telefonnummer og en kort oppsummering av saken. Med vennlig hilsan Marianne Ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hva betyr feil 0?"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke sendt sms i utlandet. Dritabonnement. Har skjedd før, da jeg hadde ice. Skal hjem og bytte abonnement

Svar fra ice
03.06.2022 15:13
Hei, Siv! Så dumt at du opplever problemer i utlandet! 😔 Om du sender oss en epost til [email protected] skal vi hjelpe deg med å feilsøke problemet og finne en løsning for deg. Du kan også kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 for øyeblikkelig hjelp! 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Hold deg langt unna dette selskapet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ice er bare interessert i å få deg som kunde, når du først har bitt på kroken blir man plutselig ikke interessant noe mer. Reklamasjonsavdelingen er arrogant og ikke behjelpelig i det hele tatt. Hold deg langt unna.

Svar fra ice
25.05.2022 09:17
Hei, Ingunn Beklager for at du føler det slik.Vi ønsker selvfølgelig fornøyde kunder.. Send oss gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av hva som har skjedd om du ønsker at vi ser nærmere på dette. Ønsker deg uansett en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Linda Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og ingen Wifi tale på Iphone"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flyttet til nytt sted for 3 mnd siden. Og hver gang det er litt overskyet og dårlig vær, blir dekningen på telefonen elendig! De første gangene jeg var i kontakt med Ice, fikk jeg beskjed om at det var en mast som hadde falt ut. Og den skulle bli reparert innen en ukes tid. De sa dette som sagt gang på gang. Kontaktet kundeservice igjen i går, for kvelden før var det helt umulig å ringe ut. Da var beskjeden plutselig en annen. Han på kundeservice sa da at det var ikke noe rart det var dårlige forhold hos meg ved slike forhold i følge dekningskartet. Jeg fortalte da hva de hadde informert meg om de andre gangene jeg hadde ringt inn. Dette fant kundeservice da ingen informasjon om nå. Jeg lurte da på hvorfor de hadde informert om det tidligere. Men det hadde han ikke noe svar på. Så fikk rett og slett beskjed om at det må jeg bare leve med, for det var ingen plan for å utbedre noe som helst i mitt område. Jeg bor på bygda. Men det er mange husstander her. Tidligere så har det vært helt perfekte mottaker forhold her. Så synes det da er dårlig at Ice plutselig bare lar være å utbedre en feil de i utganspunktet hadde tenkt å noe med! De tilbyr heller ikke wifi tale for iPhone, så kan ikke bruke det heller! Så jeg komme til å bytte operatør nå! For selv om Ice er billige på pris, så hjelper ikke det når jeg ikke har signaler hver gang det er overskyet! Min gamle mormor på snart 86 år bor nærme meg. Og hun byttet til Ice da fasttelefonen hennes ble lagt ned. Er ganske kritisk for en gammel dame å ikke kunne ha kontakt med omverdenen! Så blir masse styr nå med å få byttet for henne og! Hun bruker brevgiro, så blir flere regninger hun må betale med det før avtalegiroen går i orden. Dette er dårlig av dere, Ice! Dere må jo reparere utstyret deres når det ikke virker! Hjelper ikke at dere er billigst på markedet, når det ikke fungerer!

Svar fra ice
24.05.2022 08:40
Hei, Linda Ø Jeg må først og fremst beklage for at du har fått ulik informasjon når du har vært i kontakt med oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. I og med at du skriver at det har fungert bra før, høres det veldig rart ut at det ikke fungerer nå lenger og jeg ønsker gjerne å få sjekket opp i dette. Kan du sende meg en e-post på [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken? Vi har dessverre ikke landet en avtale med Apple angående WiFi-tale, så beklager at det ikke fungerer på iPhone enda. Om hun har fått opprettet avtalegiro i nettbanken, så bør det være i orden i løpet av noen uker. Håper på å høre fra deg! Ønsker deg en fin dag. Mvh Charlotte ice.no
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
NYHET!
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
ice har totalt 3031 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR