Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

Systemfeil

Omtale av  Mbj

Feil hos Ice gjorde at jeg ikke mottok samtaler, fikk sendt utgående SMS, iMessage eller brukt FaceTime i 5 dager. Ingen informasjon ble sendt meg i perioden, det var heller ingen driftsmelding på web siden deres. Unnvikende svar fra kundeservice som feilaktig la skylden på mine «telefon innstillinger som hopper ut» gjorde at jeg nå er i markedet for ny mobiloperatør!

Svar fra ice
07.06.2019 11:37

Hei, Mbj Så leit å høre at du opplevde problemer med disse tjenestene. :-( Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]", så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tregt og ustabilt mobilt bredbånd

Omtale av  Even

Buttet til ice, da deres pris for 6 mnd var 399,- for 300 GB, mot 899,- for 200 GB fra Telenor. Men tilbudet var rett og slett for godt til å være sant. Etter to dager byttet jeg tilbake til Telenor. Selv om ruteren viste god dekning, var hastigheten sjokkerende dårlig. Det var ikke mulig å streame film eller tv med "akseptabel" kvalitet. En nettside på telefonen tok 8-10 sekunder å laste inn. Ice var som å gå 20 år tilbake i tid. Aldri, aldri mer.

Svar fra ice
07.06.2019 11:37

Hei, Even Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din, så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke det videre. Husk å legg ved navn og kundenummeret det gjelder det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Etter å ha fått ICE igjennom jobben stupte dekningen - GLEM Ice i Drammen/Konnerud

Omtale av  Ks

Sliter med dekning, samtaler hakker, blir borte og alt skjedde etter vi byttet til Ice/Telia Nett. Savner Telenor og kommer til å oppfordre bedriften til å bytte til Dipper, som har telenordekning, og som familien bruker på de andre telefonene. Hyggelig kundeservice, men det hjelper lite..

Svar fra ice
12.06.2019 12:44

Hei, Ks Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. :-( Da jeg ikke har informasjon om denne saken, blir det vanskelig å feilsøke videre her. Send oss en e-post til bytt,[email protected], med fullt navn og telefonnummer, så skal vi undersøke dette nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Svært misfornøyd

Omtale av  Asgeir

Elendig dekning de fleste steder, nett som faller ut fra 100% til 0% mens jeg sitter i ro, mobildata som bare slutter og virke, dårlig informasjon ved tvangs overflytting fra komplett mobil.

Svar fra ice
07.06.2019 11:37

Hei, Asgeir Så leit å høre at du opplever dårlig dekning, med oss. ice har de siste årene investert stort i et nytt norsk mobilnett, og vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder. Utenfor våre egne dekningsområder, leier vi dekning hos Telia. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]", med fullt navn og ditt telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken din nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Super service, dårlig dekning

Omtale av  Marte

Kjempeflott service, de ringer opp og ønsker deg velkommen! Fin pris på små abonnement, men dessverre alt for dårlig dekning der hvor jeg bor.

Svar fra ice
07.06.2019 11:37

Hei, Marte Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Det er likevel trist å høre at du opplever dårlig dekning, på ditt område. :-( Vi jobber kontinuerlig med å bygge ut våre dekningsområder, og håper vi vil kunne tilby optimal dekning, hos deg, i nærmeste fremtid! Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ikke dekning

Omtale av  Cilla

Bor i oslo, og har ikke dekning flere steder i leiligheten min. Veldig skuffet over Ice, går tilbake til Telenor

Svar fra ice
07.06.2019 11:55

Hei, Cilla Så leit å høre at du opplever manglende dekning, i ditt område. I Oslo skal vi tilby meget god 4G-dekning. Jeg ønsker derfor å se nærmere på saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] slik at jeg får undersøkt dette videre. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummeret det gjelder, i e-posten. Ha en fin dag videre! Mvh Julia Ngo ice.no

SIM-kortet går i stå i USA

Omtale av  Jan E. A

Jeg har nettopp byttet til ice på prøve. Første inntrykket er dårlig... Jeg jobber som pilot og flyr til USA. Her er det ikke mulig å bruke ice. SIM-kortet oppfører seg merkelig og lever sitt eget liv. Hvert 30. Sekund blanker skjermen ut, hvorav feilmelding kommer opp som sier ‘sim data updating’ og `oppdaterer sim-data’. indikatoren gir meg max 2 på en skala til 5. Når denne feilmeldingen kommer forsvinner kontakten med gsm-nettet og det vises et blokkerings symbol. Etter flere forsøk på å ringe her i USA, blir jeg aldri koblet på nettet, men feilmeldingen ‘mobilnett ikke tilgjengelig’ vises. Dette er jo ikke tilfredsstillende. Ikke i nærheten. Jeg må nok se meg om etter en annen leverandør av mobile tjenester.

Svar fra ice
07.06.2019 12:57

Hei, Jan E. A Så trist å høre at du har opplevd problemer med tjenesten, i USA. Dette løses normalt ved en korrigering på innstillingene, inne på telefonen. Send meg gjerne en e-post til [email protected], med fullt navn, telefonnummeret det gjelder, og informasjon om hvilken telefonmodell. Da skal jeg få sendt deg en veiledning du kan gå gjennom, for å få løst dette problemet. :-) Ser frem til å høre fra deg! Mvh Julia Ngo ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR