Meny

ice omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Middels
9
av 30 innen
mobilselskap
53%
anbefaler
ice

"Dårlig dekning på ice+"

Omtale om ice skrevet av Ole N for 02.05.2019 15.35

ice har totalt 2164 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning på ice+"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er knapt mulig å få dekning med ice+ på flere sentrale steder i Trondheim og Oslo. For 100 kr/mnd lar de deg bruke ubegrenset data fra dette 4G-nettet, men tilbudet er ikke verdt det når det ikke er noen dekning.

Svar fra ice
07.06.2019 11.27
Hei, Ole N

Så leit at du opplever ustabil dekning. Med Data Frihet, tilbyr vi altså opptil 1000 GB med hele 10Mbit/s i ice sitt eget mobilnett (ice+). Dersom du befinner deg innen våre dekningsområder, og fortsatt ikke får brukt data fra Data Frihet, så ønsker vi å se nærmere på dette. Send oss gjerne en e-post til bytt.no@ice.no. Husk å inkludere fullt navn, og telefonnummer, i meldingen.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Bytt.no
"Dårlig dekning på ice+" skrev Ole N om ice

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Ole N og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Frekk selger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fikk nettopp en telefon av ICE der det var en fyr som ønsket meg å selge meg et abonnement. Han var på min alder så han ønsket ikke å oppføre seg som en selger, hva nå det betydde?? Han hadde en VELDIG frekk og irriterende holding når jeg sa jeg ikke ønsket deres abonnement. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke ønsket å bytte over, og fortsatte å pushe på, helt til han slang på røret. Idiot, tapte nettopp en potensiell fremtidig kunde.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Even

Så leit å høre at du har hatt denne opplevelsen, med en av våre selgere. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", med ditt fulle navn og fødselsdato, så skal vi få undersøkt saken nærmere.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke dekning her!"

Styr unna ice om du trenger dekning i utkantstrøk/fjellet hvor kun Telenor har dekning. Blitt flyttet over til ice ufrivillig to ganger på to år, morro med "kun nødanrop" melding på tlf....

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei,

så leit å høre at du har opplevd manglende tjeneste med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Send oss gjerne en e-post til "bytt.no@ice.no", slik at vi får undersøkt nærmere. Husk å inkludere fullt navn og telefonnummer, i meldingen.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg har dekning på Hytta nå med Telia, der Telenor ikke har antydning til slike signaler"

Det er godt at det finnes Teleoperatører som tar ansvar for kundene, og ikke bare stenger nettet slik Telenor gjør når det ikke lengere er lønnsomt. Nettet jeg skriver om var på Nordstul i Notodden kommune. Takket være Telia har jeg igjen fått mobilsignaler på Hytta. Signalene kunne nok vært sterkere. Men dette er veldig mye bedre enn Telenors løsning.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Kjell

Vi jobber hver dag med å yte den beste service, for våre kunder, så denne tilbakemeldingen er noe vi setter svært stor pris på å få. :-)

Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre, og håper du forblir fornøyd kunde hos oss, i en lang tid fremover!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Faktura høyere enn forventet + komm. problemer"

Fikk en faktura som var høyere enn forventet, lurt av markedsføringen. Har også hatt problemer med å sende sms i ett område med full 2, 3 og 4G dekning. Prøvde SIM kortet i en annen telefon, fikk samme problemet. Spurte om "kundeservice" kunne fikse dette, men det har ikke skjedd.

Svar fra ice
06.06.2019 19.39
Hei, Arne

Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Jeg ønsker veldig gjerne at du sender oss en e-post, til "bytt.no@ice.no", slik at vi får tatt en nærmere titt på dette.

Ha en fin dag videre!

Mvh
Julia Ngo
ice.no
ice har totalt 2164 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Ice
Bestill på nettsidene til Ice
Vis alle mobilabonnement
Mobil 500 MB
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
99 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 1 GB
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
129 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 2 GB
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 3 GB
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
249 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 6 GB
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 10 GB
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
349 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 15 GB
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 20 GB
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
449 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Mobil 30 GB
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
499 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Bytte til Ice?
Les mer og bestill mobilabonnement på nettsidene til Ice
Gå til Ice nå
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR