Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 875 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 875 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 875 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
515
323
398
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 875 verifiserte omtaler på Bytt.no

Vurderer du ICE? Les dette først

Omtale av  Thomas

ICE har ikke samme dekning som de andre mobilleverandørene, noe som ikke blir informert om ved tegning av abonnement. Jeg bor midt i Oslo og hadde ikke dekning hjemme... I tillegg fungerer GPS på mobilen svært dårlig, og klarer ikke finne ut hvor man er. Også ICE sin skyld. En tekniker fra ICE hadde var på saken og innrømmet at det ikke var tilstrekkelig dekning i området jeg bor (Grunerløkka). ICE sitt tilbud til meg var å degradere mobilnettet mitt til 3G, til samme pris.. Jeg måtte ha en lang (3 mnd) mailutveksling med ICE før de til slutt gikk med på å si opp abonnementet mitt. ICE kontaktet ikke meg en eneste gang, jeg måtte ringe og purre, og hver gang møtte jeg en ny kundebehandler som ikke kjente til saken. Det er nå omtrent en måned siden de tilslutt gikk med på å avslutte abonnementet mitt, så dette skrives ikke i raseri, men ICE har utvilsomt den værste kundebehandlingen jeg har vært borti noen sinne. Anbefaler alle å styre unna ICE.

Svar fra ice
24.07.2019 22:18

Hei Thomas, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er trist å lese at du er misfornøyd med kundebehandlingen. Uten kjennskap til saken, blir det dessverre vanskelig å kommentere den. Om du ønsker at jeg skal ta en ny gjennomgang av saken, så kan du sende meg en e-post til [email protected]. Hvis ikke, håper jeg at du gir oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi får vist deg hva vi er gode for. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice = 0

Omtale av  Ine L

Aldri har jeg noen gang vært borti så mye rot! Styr unna sier jeg bare! Nå var det slik at jeg ble tvangsflytte fra komplett til ICE så jeg valgte ikke dette selskapet... Når det er sagt så falt jeg jo for fristelsen med å kjøpe billig mobil på delbetaling. Men det skulle jeg aldri ha gjort. Det har kostet meg ufattelig mange ergelser, bortkastet tid og en mobil som var ubrukelig som måtte returneres. Nå venter jeg fortsatt på svar fra en ubrukelig kundeservice som bare lyver så det renner. De lover å ordne opp, men gjør det aldri. Jeg er på utkikk etter nytt selskap, dette orker jeg ikke!! Det verste er at de unnskylder seg men ordner ikke opp selv når de sier de skal ordne opp! Og de snakker ikke med hverandre. Alltid en ny person. Og loggføringa henger ikke på greip. Alltid forklare til ny person. Huff, nei takk!

Svar fra ice
24.07.2019 22:18

Hei Ine, Dette hørtes ikke helt bra ut. Vi jobber hver dag med å yte den beste service for våre kunder, så det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med oss. Send meg en e-post til [email protected] slik at jeg får tatt en nærmere titt på saken din. Husk å inkludere telefonnummeret ditt, og fullt navn. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

satt opp pris

Omtale av  Stein E. M

Lang tid å vente på kundeservice , de kan ikke ringe deg opp igjen. i dag satt de opp prisen med 30 kr med begrunnelse abonnementet er godt ut! Så da skifter jeg til noe annet.

Svar fra ice
24.07.2019 22:18

Hei, Stein Det stemmer at vi har bestemt oss for å avvikle 500MB-abonnementet. Det er leit å høre at valget ikke falt i smak hos deg. :-( På en annen side, tilbyr vi våre kunder dobbel data med 1GB-abonnementet, for 30,- mer i måneden. Det synes i hvert fall jeg at er ganske gunstig. Jeg håper du ønsker å forbli kunde hos oss, Stein. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Perfekt

Omtale av  Asbjørn

Billig, bra dekning og god kundeservice. Jeg synes de har rask svarrespons.

Billig, men plagsomt

Omtale av  Kjell J

129 kr er billig for 1 Gb-abonnementet, og surfing går normalt greit. Hyggelig kundeservice, også. Men: Ofte tar det flere minutter fra telefonnummeret er slått til det oppnås kontakt, eller man får ikke koplet opp en samtale i det hele tatt. Og folk som prøver å ringe meg, kommer ikke alltid fram. Når en samtale likevel er mulig, klages det i andre enden over dårlig forbindelse. Jeg vet at jeg ikke er alene om dette. Dette har vart i mange måneder, og feilen(e) blir ikke rettet, til tross for informasjon om dette til kundesenteret. Jeg kan ikke ha det slik - beklager, ICE.

Svar fra ice
24.07.2019 22:17

Hei, Kjell Så leit å høre at du opplever problemer med tale. Jeg har full forståelse for at dette selvfølgelig ikke er optimalt for deg. Send oss en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bare rot, hold dere unna

Omtale av  Rune S

Bare rot med Ice. Man forventer i 2019 at det å bytte mobilabonnement skal være en sømløst opplevelse, men ikke med Ice. 1: Delt internett fungerte ikke uten å kontakte kundeservice. 2: Da jeg dro til USA fungerte ikke mobilen der heller og måtte kontakte kundeservice. 4: Forklaringene på nett som sier hva man skal gjøre er feil. 5: Ingen chat å snakke med kundeservice, for å få øyeblikkelig svar. Ikke lett å ringe kundeservice fra utlandet når mobilen ikke fungerer. 6: ingen datapakke i USA. Har brukt alt for mange timer av livet mitt på å fikse noe som bare skal fungere. Timer jeg aldri får igjen.

Svar fra ice
24.07.2019 22:17

Hei Rune, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Slik skal det naturligvis ikke være. Opplever du fortsatt problemer med tjenesten i utlandet, så send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer. Da skal vi få undersøkt saken nærmere. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ok...

Omtale av  Idro

Helt OK operatør. Veldig dårlig dekning.

ice har 3 875 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR