ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg overførte abonnement egentlig fra 01.01, men et annet selskap kunne ikke gjøre det før den 07.01. Det var snakket om 7 dager, men jeg måtte betale for HELE MÅNED som jeg ikke har brukt. For andre selskap må du kun betale de dagene som du har brukt før du flytter over til et annet selskap. Dette synes jeg er VELDIG DÅRLIG. Itillegg har ICE veldig dårlig dekning og veldig tregt nett.
Hei Kim, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Har aldri hatt problemer med ICE NET, hverken med bruk, tilgjengelighet eller faktura. Enkelt å følge forbruksutviklingen og enkelt å kjøpe ekstra data hvis mann skulle ha behov for det en periode hvor forbruket er ekstra høyt.
Hei Bjørner, Tusen takk for en hyggelig omtale, Bjørnar! Det varmer å høre at du er fornøyd, det setter vi pris på. Ha en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.no
Kunne ikkje sende MMS og SMS og eg la inn mms instillinger manuelt som beskrevet på ice net sine sider, men virker fortsatt ikke. Dette burde virke automatisk, så dette er altfor dårlig. Det skjedde nokre gonger i løpet of 6 månader. Skal bytte abonnement til ein annen leverandor.
Hei Jonah, Dette hørtes ikke bra ut. Dersom du fortsatt har problemer med MMS/SMS anbefaler jeg deg å ta kontakt med kundeservice så skal vi undersøke dette videre. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Fornøyd med regninger, ikke så dyrt som talkmore. Fornøyd med selskapet.
Bra kundeservice. Lett tilgjengelig. Hyggelig betjening.
Ser at en masse personer har skrevet at de ikke fikk brukt bredbåndet i Sverige, og jeg anser det som svindel at det fortsatt står "inkluderer bruk i Skandinavia" på deres nettside. Jeg benyttet meg av 6-måneders tilbudet. Planen var å bruke bredbåndet i Sverige. Betaler nå månedlig 599 kr på noe som ikke kan brukes da det ikke virker i Sverige. Hvis du ikke må ha flere tilkoplinger, vil jeg anbefale noen ander som kanskje kan levere et de påstår.
Hei Tommy, Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å legg ved navn og telefonnummer det gjelder. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.no
Jeg er litt glemsk av og til og istedet for å få 80 kroner purregebyr som telia (som jeg ble tvangsflyttet fra chess RIP til) så sendte de meg en sms om at det var manglende betaling. Telenors politikk er enda værre på dette området så vidt jeg har hørt og sender rett til inkasso etter andre gangs forseintbetaling. Dette er en liten ting, men noe som gjør at sjansen for at jeg blir en loyal kunde slik jeg har vært hos chess gjennom flere år er svært sannsynlig. Ikke like glatt oppsett av mms som Telia. Fikk ikke til å sette opp mms på en gammel Nokia telefon tilhørende en venn av meg. Dette er et svært lite issue for meg dog og summen av komfort og pris gjør at jeg gir 5 stjerner.
Hei Lars I. H Tusen takk for en flott tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Ha en flott dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.no