Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
ice
3.5
3 872 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
3 872 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Bra
ice er rangert
#9 av 22 mobilselskaper
51%
Bra
51% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 3 872 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 390
514
323
396
1 249
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om ice
ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no

ALDRI mer ICE!

Omtale av  Anne M

Hadde Ice for noen år siden, men sa opp pga dårlig dekning og et evig styr i utlandet. Gikk over til Komplett og var kjempefornøyd. Helt til Ice tar over Komplett! Tenkte gi det en sjanse da jeg tok det som en selvfølge at dette problemet nå var løst. Der tok jeg feil! Fortsatt elendig dekning. Håpløst i utlandet. Må bl.a aktivere mms flere ganger om dagen. Nå er det slutt, aldri mer Ice! Byttet til ny operatør, men ettersom det gikk 3 dager ut i ny måned måtte jeg fortsatt betale for hele denne måneden. Synes dette er urimelig ettersom jeg ble UFRIVILLIG kunde etter Komplett. Fra andre leverandører har jeg fått faktura på kun de dagene abonnementet var aktivt. Det skal sies at jeg fikk første måned gratis etter overdragelsen fra Komplett, men ble ikke mye gratis når jeg må betale for full måned etter oppsigelse. Dette blir for useriøst og ustabilt, jeg anbefaler derfor IKKE Ice.

Svar fra ice
25.09.2019 14:05

Hei Anne M, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. :-( Dette er naturligvis ikke det inntrykket vi ønsker at våre kunder skal sitte igjen med. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du har opplevd, så vil jeg veldig gjerne se på dette med deg. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ble lurt til å bytte uten at de sa at det var gebyr

Omtale av  Morten

Dritdårlig service når en selger fra ICE ringer og får meg til å bytte abonnement, og sier at de skal ordne alt som har med byttet fra gamle operatøren å gjøre, så får jeg gebyr på 3700,- fra gamle operatøren, og ICE er bare arrogante og sier at de skal IKKE betale dette, og at de ikke har NOE med dette å gjøre.. hva f... spurte om å få «samtalen som ble teipet» tilsendt, men det ville ikke ICE nei...

Svar fra ice
23.09.2019 14:29

Hei Morten, Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Send oss gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ubrukelig

Omtale av  Torhild

Dårlig dekning på mobildata bl. annet. Dårlig kundeservice! Umulig å ringe fra garasjen under min leilighet! Oppsummering... elendig selskap!!

Svar fra ice
19.09.2019 14:56

Hei Torhild, Det er veldig trist å lese at du har denne oppfatningen av oss. :-( Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Da skal jeg få sett gjennom saken din. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Forferdelig kundebehandling, dekning og abonnement

Omtale av  Ane

*STYR UNNA* Totalt useriøst firma. Aksepterer ikke oppsigelser til tross for abonnement uten binding, og sender i tillegg videre fakturaer for et produkt som ikke blir levert, og som er forsøkt kansellert på flere tidspunkt. Latterlig kundebehandling og helt fraværende supportkompetanse. Elendig dekning og null serviceforståelse. Anbefales IKKE!

Svar fra ice
18.09.2019 13:19

Hei Ane, Så leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. :-( Vi ønsker naturligvis ikke at det skal være slik. Send meg derfor en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av situasjonen/problemene du opplever, så skal jeg få tatt en ny gjennomgang av saken. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ustabilt tilkobling

Omtale av  Øyvind

Har 3 abonnement med ICE i familien og vi sliter med at vi må restarte telefonene for å få de til å virke igjen. Det gjelder Samsung Galaxy S10 og iPhone 7 plus. Jeg mistenker at det har med roamingen mellom Telia og Ice-nettet å gjøre. Telenorabonnementet (Komplett) hadde aldri dette problemet.

Svar fra ice
18.09.2019 13:19

Hei, Øyvind Det er beklagelig å høre at du opplever disse problemene. Send meg en e-post til [email protected] med fullt navn, numrene det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever, så skal jeg få sett nærmere på dette for deg. :-) Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Litt mye tull med Ice

Omtale av  Kjetil

Det er et eller annet rart med dekningen. De har ikke eSIM..!! De tuller med fakturaene.

Svar fra ice
18.09.2019 13:07

Hei Kjetil, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi har hatt et par prøverunder med eSIM for mobildata, så jeg krysser fingrene for at dette snart skal være på plass, og at vi kan tilby dette til våre kunder i nærmeste fremtid. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever med dekningen/fakturaene. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

Ice trekker fra mobilabbonementet mitt selv om jeg har data frihet

Omtale av  Isan

Når jeg bruker mobildata så trekker ice det fra det vanlige abonnementet selv om jeg har data frihet og best dekning, hvorfor skjer det??

Svar fra ice
18.09.2019 12:46

Hei Isan, Det er slik at Data Frihet kun fungerer når du er tilkoblet vårt dekningsnett (ice+). Du kan se hvor vi tilbyr ice+ dekning på vårt dekningskart: ice.no/dekning Til informasjon, så er dekningskartet vårt et teoretisk kart, og basert på databeregninger. Det viser der det er mest sannsynlig å få dekning. Siden signalene kan påvirkes av flere forhold, eksempelvis avstand til sender og topografi, garanterer vi ingen minimum dekningsgrad eller hastighet. I enkelte tilfeller, så stemmer dekningskartet altså ikke med realiteten. Får du fortsatt ikke brukt Data Frihet, selv om du er tilkoblet ice+, så send meg gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn, telefonnummeret det gjelder og en kort beskrivelse av problemene du opplever. Ha en fin dag videre! Mvh. Julia ice.no

ice har 3 872 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til ice mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR