Byttet til ice da jeg fikk et bedre tilbud hos dem. All informasjon har alltid vært lett tilgjengelig, og de har vært raskt tilgjengelige når jeg trenger hjelp. Må dessverre bytte pga. egen avtale gjennom jobb, men med ingen bindingstid gjør ice dette enkelt (selvfølgelig må man betale ut måneden man har startet på). Takk for servicen!

Har du en tilsvarende erfaring med ice?
Gjør som Lilia og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om ice du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Meget dårlig dekning hjemme. Klipper og faller ut. Heller ikke god utenfor bysentra.
Fungerer stort sett problemfritt i det daglige, men irriterende tekniske feil og dårlig dekning i enkelte områder langt unna de store byene ødelegger totalopplevelsen. Flere ganger har jeg hatt problemer med å ringe ut, og må restarte telefonen, og/eller vente til senere på dagen.

Forferdelig dekning. Hver gang jeg er i en tunnel eller i en underetasje så er jeg den eneste som ikke har dekning, alle andre har perfekt dekning. Mobildataen går plutselig fra 4g til 3g og den er utrolig treig. Jeg bor sentralt i Oslo men fortsatt dårlig dekning. Kan ikke bruke mobildata mens jeg er i en samtale, så jeg må avslutte samtalen, vente noen minutter, så kan jeg slå på mobildata. Anbefaler alle å holde seg unna Ice!

Vanskelig å få svar på enkle spørsmål om dekning på ice pluss. Har prøvd 5 ganger i dag. Teknisk avdeling sendte en mail da de ble bedt om å ringe. Ikke å anbefale...
